Téma: majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
 
4.6.2013 v 17:09
čau,

nemá někdo v okolí MS kraje první řadu fábky v eresku ??
Uvažuji o koupi na přesrok tohoto automobilu a rád bych se nechal v tomto autě svézt abych věděl co a jak a mohl bu´d dále řešit, nebo hledat něco jiného.

případné zkušenosti s tímto vozem by se hodily, když by majitelé napsali.

Dííík



Naposledy editováno 04.06.2013 22:35:04
Anketa: POŘÍDIT FÁBKU V RSku ?
ano
33%
16
ne
8%
4
úplně jiné auto
59%
29

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

4.6.2013 v 23:30 | Nahoru | #1
xBaryk> 2.2 CDTI mely nekolik svolavacek na vyreseni nekterych problemu nicmene uz funguje

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa

5.6.2013 v 21:33 | Nahoru | #2

knedlo píše: xBaryk> 2.2 CDTI mely nekolik svolavacek na vyreseni nekterych problemu nicmene uz funguje


jelikož delám v honde na 2 mesíční praxi (am servis plus Brno Židenice Kulkova 9) tak moc dobře vím ,že žádné svolávačky na motory 2.2 cdti se nekonaly, motor 2.2 cdti byl po svém vzniku roku 2003 dvakrát po sobe vyhlášen motorem roku , což by asi nebylo kdyby se konaly svolávačky , jediné na co se v roce 2003 při vezniku motoru 2.2 cdti konaly byly brzdové válečky na nových accordech toho roku , konkrétne mi prosím napiš naco presne se svolávačky na motory 2.2 cdti vztahovaly , velmi rád se poučím od odborného znalce s bohatými zkušenostmi. a když už (na obranu hondy nebo Japonských značek) se při výrobe neco nedomyslí a jsou stím problémy tak Japonské značky viz toyota , honda apod narozdíl od vašeho slavného Helmutovského koncernu přiznají a stáhnou to a vymeni nevim otom že by v roce 2009 při vzniku tsi s rozvodem řetzem konkrétne u 1.2 tsi 63 a 77kw ktery praskal už kolem 20 000 nejaká svolávačka konala , Vw das helmut si prost chybu nepřizná a rači nechá lidi platit tod jejich politika a případů bylo mnoho nehlede nato že i ve škole na automobilní nás na to upozornovaly jak mistři tak učitelé nebo geniální motor 1.8 turbo 110 a 132 kw tady turba odcházely jak na bežícím pásu ale škoda slov jak mluvit do zdi nebo lidí s mentálním postižením.....

Fakt me nebaví pořád tu nekomu neco vysvetlovat, když se tu na pravdu potom sejde 10 odborníků a z pravdy udelají lež. Takže je pro me na zdejším foru výhodnejší psát jako hucul.Viz. octávka v plné palbe za 1.025.000 kč. Accorda v executive (plná) i type S seženete za 829.000. Už jen to o nečem svedčí.
A to, že nemec musí rvát turba do motorů aby prošli emisními normami a splnili kritérium nárustu výkonu je smešné navzdory tomu, že japonský automobilní průmysl a vývoj se zaubírá smerem vývoje motorů bez turba. Častokrát předčí i ty motory s turbem. Ono je težké vysvetlovat neco nekomu kdo o tom nemá tušení a z pravdy si delá popelník na vajgly.

Ano, já kolikrát taky neco nevím, ale když mi človek dokáže odborne pravdu, uznám ji a podekuji mu, ale ne nadávkami.

Pro příklad, už jsem to tu říkal. VW Caddy 2008, známýmu se před mesícem roztrhal motor, a málem ho to zabilo. R.v. 2008!
Citace textu z časopisu Autotip VW r.v. 2008 2.0 TDi 125 kw DSG - test 100.000km: "24.368 km - výmena podávacího palivového čerpadla kvůli opakovaným výpadkům jeho funkčnosti
27,275 Výše uvedená oprava nepřinesla úspech, a tak došlo na demontáž a výmenu čtyř hlavních komponentů vstřikovací soustavy čerpadlo-tryska" Tak bych mohl pokračovat dále a dále, vzhledem k tomu, že tento příspevek bude zapomenut večností a zdepřítomná vetšina příznivců helmutských aut ho proste přeskočí, nebudu. Snad to postačí - alespoň tem, kteří jsou schopni si z toho neco vzít.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist