nemá někdo v okolí MS kraje první řadu fábky v eresku ??
Uvažuji o koupi na přesrok tohoto automobilu a rád bych se nechal v tomto autě svézt abych věděl co a jak a mohl bu´d dále řešit, nebo hledat něco jiného.
případné zkušenosti s tímto vozem by se hodily, když by majitelé napsali.
Dííík
Naposledy editováno 04.06.2013 22:35:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) majitelé vozu škoda fabia 1.9 TDi RS - anketa
assassin píše: Che: to je zvláštní ze jejich soutěžní auta vychazejici z těch paskvilu jak říkáš jsou poměrně úspěšný.
Jo mohl bys mi napsat tu funkci stability a ochoty zatacet kde je ten kvadrát rozvoru? To me zajímá, navíc nejde náhodou stabilita proti ochotě zatacet?
ne, to teda nejde - auto je ochotnější zatáčet a při zatáčení je tím stabilnější, čím má kola víc v rozích karoserie - už se tady o5 ozývá skupina nechápavých, takže nigdo neříká, že jedničková okta je neovladatelá a je jako auto s metrovejma převisama podstatně hůře ovladatelná než auto s převisama malejma a proto není vhodná pro závodní užití - srovnatelně velkej bavor má rozvor o 7% větší a když si dáš 1,07 na druhou, tak už to je podstatnej rozdíl - jakých úspěchů dosáhla, povídej
Che píše: ne, to teda nejde - auto je ochotnější zatáčet a při zatáčení je tím stabilnější, čím má kola víc v rozích karoserie - už se tady o5 ozývá skupina nechápavých, takže nigdo neříká, že jedničková okta je neovladatelá a je jako auto s metrovejma převisama podstatně hůře ovladatelná než auto s převisama malejma a proto není vhodná pro závodní užití - srovnatelně velkej bavor má rozvor o 7% větší a když si dáš 1,07 na druhou, tak už to je podstatnej rozdíl - jakých úspěchů dosáhla, povídej
Naprostej souhlas. SMART rulezzzz. Tahle nenápadná nákupní taška s kolama v rozích strčí v zatáčkách do kapsičky kdejakej rádobysporťák