mám takový problém. Když vyvezu motorku z garáže normálně nastartuji a vše je v pohodě, ale jedu se projet někde zastavím chcípnu to a už nejde nastartovat. Jen tak se pomaličku převaluje (jako když je vybitá baterka). Ale když počkám do druhého dne nebo nějakou dobu tak zase normálně nastartuje. Když jsem přišel na závadu tak jsem rozdělal všechny kontakty, vyčistil je a prostříkal kontaktolem, přišel jsem na přepálené kabely od altíku. Tak jsem vyměnil alternátor a kabely od altíku k regulátoru, ale stále to nejde a kabely a regulátor se zahřívají. Prosím o radu a pomoc.
Děkuji Michal
Uzavřeno 07.08.2013 v 21:07 uživatelem Mroule
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
predelaneho na streetfightera..
nemá airbox má otevrene filtry a jeste ledeny vyfuk.
mám podobnýproblem ...nastartuje jede ..apk zacne cukat ..skytat ..dusit se ...
jak zjistim jesstli tam vubec puvodni majitel dal dynojet kdyz tak ma filtry..mozna je to tim.. diky za rady
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
objednával jsem tam toho víc ale bohužel byl skladem ve VB takže musím čekat :( ale určo až dorazí a vyzkouším ho tak sem napíšu
Ale uvidíš snad ti to pomůže . . .
Naposledy editováno 23.06.2013 17:58:37
pro M4rť4s z altíku jdou 3 kabely- žluté. měřit napětí můžeš mezi nimi v různé kombinaci, jak jsi psal napětí tam je střídavé, které pak usměrní regulátor. Jakou hodnotu má mít napětí na větvích netuším. Když je budeš měřit proti kostře- po jedné větvi, budou vždy pípat na zkrat, protože je to cívka (navinutý drát ve kterém se indukuje napětí a proud) i mezi sebou větve budou pípat na zkrat. to je v pořádku. Otáčením motoru podle mě nic nezjistíš protože altík je statický- je přišroubovaný k víku motoru. Z kliky kolem něj obíhá rotor, který způsobuje svým otáčením okolo cívek a jádra indukci
pokuď se hřejou kabely znamená to že altík vyrábí proud a ten teče do regulátoru, ten může mít jednu větev (diodu) ve zkratu a proto se to hřeje. Regulátor se dá změřit měřákem za 200kč, jen se přepne na měření diod, v jednom směru 0 a při přepólování (prohozením měřících kabelů) ukáže nějakou hodnotu -třeba 980. Pokuď je číslo v obou směrech stejné je proražená.
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
A takový zkratový proud na regulátoru udělá to, že do startéru nepoteče skoro nic. Je to to samé co s zásuvkou na 230. Normálně 230 voltů / 0 ampér (proud) jakmile ji vyzkratuješ 0 voltů a maximální proud (třeba i 300ampér) protože napětí měříš paralelně proud v sérii. tudíž při měření zkratlé zásuvky z nuláku na fázi nezměříš napětí žádné (je tam drát kterým si je spojil) když drát rozpojíš a dáš do něj sériově měřák který to zvládne naměříš maximální proud.
Naposledy editováno 23.06.2013 18:17:20
multimetr co měří diody mám moch by jsi mi to popsat nějak detailnějš jak to proměřit ?
ještě si chci pujčit od dědy amperový kleště abych věděl kolik tam jde toho proudu. . .
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
Mroule píše: M4rť4s> Koupil jsem tento http://www.wemoto.c...ifier_-_by_electrex/
objednával jsem tam toho víc ale bohužel byl skladem ve VB takže musím čekat :( ale určo až dorazí a vyzkouším ho tak sem napíšu
To jsi koupil peknou CINU a jeste ani nevis co to poradne je a DRAHEJ.
Levneji mas novinku 500W vape kterej bude o dost vice odolnejsi.
Chyba.
Ale spíš mě zajímalo jak změřit jak změřit ten regulátor pomocí multimetru na diody je mi jasný jak funguje usměrnovací dioda ale nevim jak je to tam zapojený jestli 3 kabely od altíku se maj postupne meřit proti + na batreku ( u konektoru regulátoru ) a jednou stranou to pujde a druhou ne ?
Naposledy editováno 23.06.2013 22:50:24
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
Regulátor:
diody z altiku na + jsou propustný jen v jednom směru a to 128 všechy stejne
diody z altíku na - : jedna propustná jen jednom směru
a další 2 v jednom smeru propustný jako první a v druhým tam skočí nejdřív 1100 a pak tam skočí nekonečno, nevim jak to chápat . . .
ještě jsem měřil odpor diod z altiku na - jedna má 80 kOhm a ty 2 maj jen 20 kohm (to bude asi ten problém)
z altíku na + všechny třri 80 kohm
Proud z alternátoru na volnobeh jde 16A na zvýšený otáčky 22A
Proud + na regulátoru volnoběh 8A zvýšený otáčky 12A
Napětí na baterce 14,5V při nastartovaný motorce pořád
Naposledy editováno 24.06.2013 17:21:30
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
M4rť4s píše: Tak jsem to dneska proměřil
Regulátor:
diody z altiku na + jsou propustný jen v jednom směru a to 128 všechy stejne
diody z altíku na - : jedna propustná jen jednom směru
a další 2 v jednom smeru propustný jako první a v druhým tam skočí nejdřív 1100 a pak tam skočí nekonečno, nevim jak to chápat . . .
ještě jsem měřil odpor diod z altiku na - jedna má 80 kOhm a ty 2 maj jen 20 kohm (to bude asi ten problém)
z altíku na + všechny třri 80 kohm
Proud z alternátoru na volnobeh jde 16A na zvýšený otáčky 22A
Proud + na regulátoru volnoběh 8A zvýšený otáčky 12A
Napětí na baterce 14,5V při nastartovaný motorce pořád
co si o tom myslíte ? mám objednat novej regulátor ?
1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
Čím menší odpor tím více proudu proteče. Chápu to tak, že z altíku jde střídavých 16A na volnoběh, zvýšené 22A do regulátoru, a z regulátoru do baterky teče 8A a zvýšené 12A? Jestli jo, je to zajímavé... úplně vybitá baterka se ideálně nabíjí desetinou kapacity. Ale třeba to tak má být, musíme počítat ještě s nějakým proudem do světel atd.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 | Eqwidirium | 63 | 9.9.2024 v 20:16 kratkej01 |
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 | Donadgger | 0 | 6.9.2024 v 21:18 Donadgger |
Typový list Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 26 | 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein |
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 | Pawkahb750 | 1 | 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1 |
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... | Ozzy_ | 6 | 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_ |