Téma: Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat
18.6.2013 v 20:04
Ahojte,
mám takový problém. Když vyvezu motorku z garáže normálně nastartuji a vše je v pohodě, ale jedu se projet někde zastavím chcípnu to a už nejde nastartovat. Jen tak se pomaličku převaluje (jako když je vybitá baterka). Ale když počkám do druhého dne nebo nějakou dobu tak zase normálně nastartuje. Když jsem přišel na závadu tak jsem rozdělal všechny kontakty, vyčistil je a prostříkal kontaktolem, přišel jsem na přepálené kabely od altíku. Tak jsem vyměnil alternátor a kabely od altíku k regulátoru, ale stále to nejde a kabely a regulátor se zahřívají. Prosím o radu a pomoc.

Děkuji Michal

Uzavřeno 07.08.2013 v 21:07 uživatelem Mroule

1 reakcí na tento příspěvek Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat

23.6.2013 v 19:02 | Nahoru | #1
Odpor jo. Já myslel měření takové, když na měřáku dáš ten repráček a při spojení svorek bude pípat. To by pak na větvi jeden pól proti zemi pípalo furt. (i větev proti vetvi) Odpojil bych altík a na tom tří pinovém konektoru měřil napětí(střídavé) při nastartovaném motoru. čím víc otáček tím více by tam mělo být napětí. Měř větve proti sobě jak chceš. Pak bych připojil regulátor a zase měřil na tom konektoru. Když by bylo napětí malé, nebo žádné je jasné že regulátor je ve zkratu. Když napětí bude furt stejné při připojeném regulátoru, tak bych napětí měřil na baterce. Mělo by tam být 14,4. A to měř tak, že připojíš měřák na baterku (měřák ukáže třeba 12,4V- podle stavu baterky) pak nastartuj a měřák musí na baterce ukazovat 14,4- 14,5. Pak mu dávej točky a furt by to mělo být stejné. Ono, napětí je jedna věc, ale pak je ještě důležitý proud co jde z regulátoru do baterky. A ten změříš tak že odpojíš plusový pól (moto musí být už nastartované!!!, jinak bys změřil proud do startéru) na ten pól připojíš měřák a druhou svroku z měřáku dáš na baterku. Měřák nastavíš na měření proudu, nezapomeň dát drát do jiné zdířky na měření proudu- musí to být sériově. A nastavíš maximální proud. Zpravidla levné měřáky jsou do 10A. Na volnoběh to stačit bude. A sleduj jakým proudem to nabíjí.

(reakce na) Gsx-r 750 po projížďce nechce nastartovat

23.6.2013 v 21:04 | Nahoru | #2
Alfones> jj tak alternátor odpojenej jsem takhle proměřil, zejtra ho teda ještě zkusim s připojeným regulátorem a změřim ještě proud

Ale spíš mě zajímalo jak změřit jak změřit ten regulátor pomocí multimetru na diody je mi jasný jak funguje usměrnovací dioda ale nevim jak je to tam zapojený jestli 3 kabely od altíku se maj postupne meřit proti + na batreku ( u konektoru regulátoru ) a jednou stranou to pujde a druhou ne ?
Téma je zamknuto
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Zahradní domek či jen domek pro mot... [1, 2, 3] Suzuki GSX-R 750 Eqwidirium 63 9.9.2024 v 20:16 kratkej01
Nefunkční budíky Suzuki GSX-R 750 Donadgger 0 6.9.2024 v 21:18 Donadgger
Typový list Suzuki GSX-R 750 Pawkahb750 26 23.8.2024 v 21:41 Kohlstein
Synchronizace karburatorů Suzuki GSX-R 750 Pawkahb750 1 18.8.2024 v 13:23 závoďáček-r1
Ohruhové ježdění portugalsko a jih ... Kawasaki ZX-6R Ninja, Yamaha YZF-R6, Yamaha YZF-R1, ... Ozzy_ 6 1.8.2024 v 21:32 Ozzy_


TOPlist