Téma: Lom Homolák + Obracene guma
20.6.2013 v 10:43
Multidotaz:

1.
Lom Homolak u Kralova Dvora, chci se tam jet dneska odpoledne koupat, byl jste tam nekdo? jaky to tam je?

2.
V servisu se nejak podarilo mi nasadit zadni gumu proti smeru jizdy. Jde o E-07. Je to moc velkej problem? Jezdim kochacku tak to 210km/h. Mam to nechat obratit nebo s tim muzu jezdit?
Anketa: GUMA
nechat tak jak to je
3%
1
obratit podle smeru
68%
21
misionarska
6%
2
na pejsky
3%
1
poloha Leticiho hada
19%
6

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Lom Homolák + Obracene guma

20.6.2013 v 10:55 | Nahoru | #1

dewwil píše: když maj jeden bok ohoblovanej víc než druhej z důvodu třeba že na dromu je víc levejch/pravejch zatáček a je jim líto vzhodit pryž s masem na nenamáhaném boku.



Hele gumarenskej experte, uz si nekdy videl rozlozenou gumu po tom co ji nekdo otocil ? Ja se tomu zatim branim (preci jen jezdim tvrdy smesi ktery vydrzej muka, takze mi to pak neni tak lito, kdyz uz to ma odjeto 6+ okruhovejch dni), ale rikam si ze jednou treba i ja budu jezdit lepivky, a taky mi bude lito vyhodit gumu se spoustou masa vlevo, kdyz prede mnou budou treba treningy v Brne ...

(reakce na) Lom Homolák + Obracene guma

20.6.2013 v 22:39 | Nahoru | #2

Ozzy_ píše: Hele gumarenskej experte, uz si nekdy videl rozlozenou gumu po tom co ji nekdo otocil ? Ja se tomu zatim branim (preci jen jezdim tvrdy smesi ktery vydrzej muka, takze mi to pak neni tak lito, kdyz uz to ma odjeto 6+ okruhovejch dni), ale rikam si ze jednou treba i ja budu jezdit lepivky, a taky mi bude lito vyhodit gumu se spoustou masa vlevo, kdyz prede mnou budou treba treningy v Brne ...



Ahoj, ještě jsem to neviděl, ale na škoolení nám vtloukaj do palice, že se může při extremním zatížení zbortit kostra pneu kvůli opačnému směru otáčení, ale to spíš bude u pneu co maj kostru z pláten, který jssoou vrstvený na jednosměrnou zátež u pneu s ocelovými lany po celém běhounu to bude jen kvůli odvodu vody což ti na okruhu může být jedno. Ale osobně bych to nedoporučil guma je alchymiie a těžko říct co provede a jaký procesy v ní probíhaj, když je jetá jedním smerem a pak jetá opačně, dle mě se pak může vlivem odstředivých sil víc opotřebovat tzn. vytrhávat běhoun jako když jezdíš špatný tllaky nebo blbě nastavenej podvozek, prostě asi jako drátek, kterej ohneš jedním směrem a je ok, pak ho ohneš na druhou stranu a on se zlomí asi tak fungujou i polymery gumy, třeba to 20 kol vydrží a 30. kolo se začne guma odrolovat-vypadávat...jee prostě lepší se řídit tím co tvrdí výrobce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist