1) Jedu-li v kombinéze - jezdím na tý "dvacce" trošku rychleji, než v kraťasech (hned mě neukamenujete, jsem mohutnější postavy a potit se nechci), jak nejlépe vysednout abych zatáčku projel co nejrychleji a to bez doslova vysení jak opičák? Pomáhám si zatlačením špičky nohy do stupaček (občas) - je to dobře?
2) Jakou brzdou brzdíte? Já u 125ccm zadní brzdu téměř neznám (jen na štěrku a mokru), stále používám přední (nějak nedokážu brzdit zadkem, jen fakt v krizi obouma brzdama).. Je to dobře? Už mě čeká nová mašina a do konce sezony si nechám 125ccm - dojíždění do školy a dopilování techniky, i když budu mít už 600ccm, tak se ptám raději dopředu..
3) Brzdíte u 600 se spojkou nebo bez spojky? V autoškole po mně spojku nechtěli, ale u mýho 2taktu jsem tak brzdil.. Ptám se proto, že zatím na každý půjčený mašině jsem tu spojku vymáčk (prostě asi zvyk)...
...Jinak jezdím už legálně 3 roky a najeto mám (legálně) něco okolo 30tis km (2takty)..
E - K tomu bodu číslo 3 ) - myslím to brždění třeba ze 120ti na 70sát při stálé rychlosti třeba 5ky.. Z 2T jsem zvyklej se spojkou
Uzavřeno 22.07.2013 v 19:02 uživatelem Slack
Naposledy editováno 22.07.2013 17:13:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zatáčení, brždění
Slack píše: ZombiRider> Chudák spojka? Jezdi u 2T bez spojky při brždění, dobržďování.. ptám se jak je to u 4V 600.. U 2T vim, jak a co.
Nechápu, to jako vždycky, když jdeš na dvojtaktu na brzdy, tak vymačkáváš spojku???
Naposledy editováno 22.07.2013 17:59:52