globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Caponord - pneu
19.8.2013 v 09:07
Sedlám čerstvě Caponorda a s počtem kilometru přichází zatím první rozčarování... Gumy. Koupeno s prakticky novými Mitaskami E08 a jsem z nich docela slušně nervózní... problém je, že jsem do teď jezdil jen silniční mašiny, takže mi chybí zkušenosti a nevím, jak dalece jde o chybu pneu, a jak dalece o klasické projevy "enduro" gumy.

- občas podle povrchu nervozita v řídítkách při rychlostech 50-90
- nad 150 plave prdel, 170 už vyloženě o strach

Na polňačce oproti tomu paráda, ale zase - do teď jsem jezdil silniční gumy, takže bych byl pravděpodobně unešenej z čehokoli s hrubším vzorkem.

V tuhle chvíli váham, jestli půjde guma dolů, nebo jí doklepu (což podle recenzí může trvat dost dlouho, když je nová). Rozhodující bude taky chování na mokru, které je prý u nich docela potíž.

Pomůžu si jinou gumou podobnýho zaměření (tzn. převážně silnice, občas polňačka), nebo to bude vesměs to samé? Má s nimi někdo zkušenost, ideálně na Capoušovi? Jako případná alternativa mi padly do oka Metzelery Tourance next

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - pneu

19.8.2013 v 16:16 | Nahoru | #1
seikos> Odhaduju, že s 8000km budou ještě alepoň trochu použitelný v terénu. Teď jsem to měřil a je tam ještě 6.5mm vzorku (měřeno uprostřed). Odhaduji tedy ještě 3kkm s tím, že guma bude nějak použitelná v terénu.

Předek neřeším, ten vydrží asi víc.

Co se týče Tourancek tak je máme obutý na R1200GSA a tam zadek vydrží cca 7kkm a předek kolem 13kkm. Ale samozřejmě, je to těžší stroj a má podstatné větší krouťák.

Co se týče off potenciálu scoutů, tak je to přesně jak píšeš. Osobně bych řekl, že je to taková rozumná volba, když tam člověk nechce TKC.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Caponord - pneu

19.8.2013 v 16:59 | Nahoru | #2

frančík. píše: seikos> Odhaduju, že s 8000km budou ještě alepoň trochu použitelný v terénu. Teď jsem to měřil a je tam ještě 6.5mm vzorku (měřeno uprostřed). Odhaduji tedy ještě 3kkm s tím, že guma bude nějak použitelná v terénu.

Předek neřeším, ten vydrží asi víc.

Co se týče Tourancek tak je máme obutý na R1200GSA a tam zadek vydrží cca 7kkm a předek kolem 13kkm. Ale samozřejmě, je to těžší stroj a má podstatné větší krouťák.

Co se týče off potenciálu scoutů, tak je to přesně jak píšeš. Osobně bych řekl, že je to taková rozumná volba, když tam člověk nechce TKC.



Tak já teď obouval dvě sady Touranců (ne Next, ne EXP, ale první generaci) a mě na Guzzi (těžší a s cca stejným krouťákem jako GS1200) vydržely vždy 14000km zadek a cca 17000 předek. Tak to tedy nevím kluci jak za to taháte Nemáte obutý náhodou Tourance EXP? Ty vydrží (zadek) cca tolik co píšeš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist