2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Hippieguy píše: Tak a je tu, pozor, první normální odpověď k tématu.
Rozvodů se bát nemusíš, je to OHV, takže tam neni žádnej řetízek, ani napínák, vačka je umístěná v bloku motoru. Takže tě v případě sundavání válce a výměny kroužků žádný nastavování nečeká. Jediné, co bude nutné po výměně nastavit je ventilová vůle, ale to je práce na 5minut. Jediný co na ní potřebuješ je sada měrek a 10ka klíč.
Ted k tomu kouření. S největší pravděpodobností tam budou v háji gufera na ventilech. Ty se daj vyměnit poměrně snadno a jedno vyjde na 20kč. Dále bych vyměnil kroužky. Muj motor měl najeto asi 19 000km a válec byl stále ve výbornym stavu, jen kroužky byly špatný. Takže si kup nový a vyměn. Semering na klice do toho netahej, ten s tim nemá co dělat.
Kroužky máš Tady a vodítka ventilů tady a gufera ventilů koupíš v každym obchodě s ložiskama. Já šel do prvního obchodu, přines sem starý gufera a nechal sem si objednat nový. Do 3 dnů jsem je měl.
Ještě nějakej dotaz?
Hypiku ty jsi nenapravitelnej. Jeste mu ten motor vychval jaka je to super kopie od Hondy.
ja jsem myslel, ze uz si pochopil, ale ty ne a bude davat "zarucene prvni normalni odpovedi"
Takze tady zakladateli vklana doporucuju prostudovat vsechny zalozena vlakna od hippieguey, hlavne pak tohle a taky tohle
Zkracene hypik tady prisel s dotazem co s motorem co mu zere 1l oleje/1000 km vsici jsme mu rikali hod to ze skaly ale ne porad do toho cpal prachy a porad az si koupil 2 motor (taky vylagrovanej) a zacal z toho delat jeden a prave o tom je to druhe vlakno.
Takze ber to tak, ze pri tehle kvalite vyroby a tom ze ten motor NOVEJ stoji 5 tisic , je to spotrebak jako treba retez, nebo pneumatika. Kdyz ti praskne clanek retezu, tak ho taky nebudes menit a koupis novej retez. Toz asi tak
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
Dále, odvoláváš se na rok starý téma. Za ten rok sem se naučil dost věcí a nasbíral hodně zkušeností. Zatímco ty jsi furt stejnej ******!