1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
gugo píše: Kovboy> Vis co je zasadni rozdil, ze na ty hodne to zacne pri spravny udrzbe delat po hodne hodne 10tkach tisic km. Proste aby motor spravne fungoval musi se dodrzet jakesi tolerance a to je prave cinskej problem.
Ale kuci klidne si to patlejte jak chcete. ja si pockam na stare zname pokracovani jako s hippikem.
Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motor Zongshen 250 kouří
FiffiQ píše: Žádný problémy s tolerancema nemají. Jde jen o to, jaká cena je v zadání od evropských (v našem případě) obchodníků (resp zákazníků) - od toho se odvíjí použitý materiál, vytěžované stroje a samozřejmě přísnost výstupní kontroly.
Dle mého názoru umí číňani vyrobit cokoliv ve stejné kvalitě jako evropské fabriky, ale také za jinou cenu než je čínský standard. Samozřejmě jsou výjimky (obráběcí stroje, měřící technika atd.).
Mám čínskýho Lifana (motor) s 35tkm, krom výměny oleje a čistění odstředivky jsme do motoru ještě nesáhl. Oleje žere málo a i kdyby, oprava nepřesáhne 500kč (gufera, píst, kroužky, válec). A tento motor mě stál 5.500kč. Spočítej si tu amortizaci a řekni mi s kterou jinou motorkou je možné to dosáhnout.
Vystupni kontrola kontroluje asi co ??? ja vim kvalitu u strojirencke vyroby se kvalita urcuje cim ??? Tolerancema, vse se vyrabi v urcitych tolerancich.
Nejlepsi je, ze ty se sam usvedcujes z toho jak si nadsenej z toho ze ti cinskej motor ujel 35tkm. Proste to byla super koupe ono to ujelo 35 tok jupiii.
Kdyz si koupis necinskou motorku rekneme evropskou nebo japonskou tak proste neocekavas nic jineho, nez ze ujedes minimalne 100 tkm bez vetsich investic.
JInaksoudruzi z chiny asi umeji udelat neco ve stejne kvalite, ale bude to bud stejne drahe nebo drazsi nez kdyz to udelame v civilizovanem svete.
Az tech Lifanu vedle sebe postavis 100 a vsechny ujedou aspon 50 tkm , reknu fajn je to kvalitni motor. Ale to se nestane, bo motor vcelku za 5,500 Kc proste nemuze byt kvalitni (ikdyz tam neni vyvoj protoze ho komplet okopirovali)