Téma: Nejde vytočit přes 6tis
27.8.2013 v 13:03
Zdarec.
Mám problém s známého XJR 1200.
Po 2letém stání to chtěl rozpohybovat.
Karbce vyčištěny(i ultrazvukem),nové svíce,podtlaky OK,ventily a rozvody OK.Tlaky ve válcích výborné(za tepla i studena).Nový benzín.
Startuje na otočení,ale po zahřátí začne lehce střílet do výfuku a ani na volnoběh ani za jízdy nejde vytočit přes 6tis otáček.Ůplně ze to zastaví jak omezovačem.
Taky nejde udělat nastavení TPS přes otáčkoměr.Ten normálně ukazuje,dráty k TPS a do CDI průchozí.
Už mám podezdření na CDI.
Nějaké tipy? Mě už toho víc nenapadá
Mám problém s známého XJR 1200.
Po 2letém stání to chtěl rozpohybovat.
Karbce vyčištěny(i ultrazvukem),nové svíce,podtlaky OK,ventily a rozvody OK.Tlaky ve válcích výborné(za tepla i studena).Nový benzín.
Startuje na otočení,ale po zahřátí začne lehce střílet do výfuku a ani na volnoběh ani za jízdy nejde vytočit přes 6tis otáček.Ůplně ze to zastaví jak omezovačem.
Taky nejde udělat nastavení TPS přes otáčkoměr.Ten normálně ukazuje,dráty k TPS a do CDI průchozí.
Už mám podezdření na CDI.

Nějaké tipy? Mě už toho víc nenapadá

přívod benzínu, podtlaková hadička. nestačí vyměnit, ale zkontrolovat jestli při přidání plynu nějaké šoupátko nesmáčkne hadičku. já na hornetu když jsem měnil regulátor dobíjení, tak jsem pak zapojil hadičky, ale neposunul o kousek dál a plyn mi hadičky ucpal :) za pokus to stojí :)
Dík za tipy.
Benzím při zkoušení přivádím z petky.
Zkusím ještě jednou zkontrolovat karbce a hladiny.
Jen mi nejde do hlavy že to nejde vytočit ani prudkým přidáním plynu,ani pomalým.
Prostě jakoby byl v 6t omezovač.A ani to seřízení TPS přes otáčkoměr nejde.
Benzím při zkoušení přivádím z petky.
Zkusím ještě jednou zkontrolovat karbce a hladiny.
Jen mi nejde do hlavy že to nejde vytočit ani prudkým přidáním plynu,ani pomalým.
Prostě jakoby byl v 6t omezovač.A ani to seřízení TPS přes otáčkoměr nejde.

Jestli to mělo 4x otevřený filtr, tak předpokládám, že to mělo i laďáky, mám pravdu? Takže mě napadají podpálený ventily. A to střílení... S KáeNkem to dostávalo víc vzduchu, a teď s origo filtrem to zase dostává míň, tak že by někdo ladil na bývalý filtr a teď je příliš bohatá směs? Co ucpanej výfuk, ten prstřední díl - kotlík 4-2 je hodně aušusovej.
Podpálené ventily by se projevily na kompresi.
Laďáky tam jsou taky.
Jehly nejsou na drážkách seřizovací a membrány jsou OK.S KN byly svíce bílé jak nové,proto jsem nasadil origo erbox.Teď už jde vidět že jsou okouřené-bohatší.
Kdyby to bylo extra bohaté tak to bude startovat i bez sytiče,ale nestatruje.Na sytič okamžitě.
Prolezu ještě ten lauf.
Laďáky tam jsou taky.
Jehly nejsou na drážkách seřizovací a membrány jsou OK.S KN byly svíce bílé jak nové,proto jsem nasadil origo erbox.Teď už jde vidět že jsou okouřené-bohatší.
Kdyby to bylo extra bohaté tak to bude startovat i bez sytiče,ale nestatruje.Na sytič okamžitě.
Prolezu ještě ten lauf.

2 reakcí na tento příspěvek Nejde vytočit přes 6tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejde vytočit přes 6tis
Dvh> kdyby tam ta dirka nebyla, tak se ti ty membrany nezvednou

dakarista> Být tam určitě musí.Ale jde mi o to že mi připadá že je to protáhlé vrtákem.Celé to šoupátko je krásně povrchově do zlata a tam je vidět čerstvý vrt.
Jestli je tam třeba větší díra než má být,tak už i při malém podtlaku ty membrány vyletí nahoru a zadusí se to.
Už prostě hledám kdejakou možnost
Jestli je tam třeba větší díra než má být,tak už i při malém podtlaku ty membrány vyletí nahoru a zadusí se to.
Už prostě hledám kdejakou možnost

Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Boční kufry a držáky Yamaha XJR 1200 | sahul | 2 | 23.3.2025 v 12:25 Palmok |
Zrcátka Yamaha XJR 1200, Yamaha XJR 1300 | Martinezzz | 3 | 23.3.2025 v 07:47 eda |
Příruba Yamaha XJR 1200 | PajdaXJR | 3 | 13.8.2024 v 14:57 PajdaXJR |
ventilová podložka Yamaha XJR 1200 | Sieg | 13 | 4.3.2024 v 19:00 MartinXL650V |
Tovární nastavení karburátoru xjr 1... Yamaha XJR 1200 | Sieg | 3 | 1.2.2024 v 20:41 StiefTomas |