bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk
30.8.2013 v 22:07
Zdravím, náhodou by se tu nenašel někdo kdo by věděl správnej průměr a délku vnitřní děrované trubky krátké koncovky výfuku pro Kawasaki ZX-6R r.v. 98-00 nebo 00-02 (typy G1, G2, J1, J2) při továrním nastavení karburátorů.. ??

1 reakcí na tento příspěvek Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 00:56 | Nahoru | #1
kratkej vejfuk ti NIKDY nebude fungovat jak origo.
Primo sam Akrapovic ma pisle ze to ztrati spodek a motorka je mrtva ale rev

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 03:26 | Nahoru | #2
z-x-r> jasne, ale to nebylo predmetem dotazu. Me zajima jak to udelat co nejlepe kdyz uz to musi byt :P :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 08:07 | Nahoru | #3
x_Casper> Vždyť ti v podstatě odpověděl. Neexistuje jeden univerzální rozměr kterej je nejlepší, vždycky je to něco za něco (obvykle špičkovej výkon za cenu horšího průběhu).
No a továrně nastavený karburátory s jakoukoliv otevřenou koncovkou fungovat nebudou. Když chceš ladit tak musíš pořádně a hrábnout i do toho karburátoru...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 10:32 | Nahoru | #4
stráťa> Ale já nikde nepsal nic o tom, že chci něco ladit. Existuje spousta výrobců, kteří dělají koncovky pro konkrétní typy motocyklů, kde se vychází z rozměrů, který se už nějak spočítaly a v lepším případě i odladily na stejném typu motorky. Ty se pak normálně prodávají a nic se dál neladí, předpokládá se , že přibližně budou fungovat na všech shodných modelech motocyklů a sami výrobci u těchto koncovek uvádí, že pro tyto koncovky není třeba zásahu do karburátoru či řídící jednotky. Je jasné, že se od takových koncovek nedá očekávat nějaké zlepšení průběhu výkonu, ale TO JÁ NEOČEKÁVÁM. Jen potřebuji vyměnit originální trombón, kterej je velkej jak komín od titaniku, za něco menšího a lehčího a protože se jedná o starou motorku, nevyplatí se do toho investovat. Napíšu dotaz ještě v o trochu jiné verzi, aby ho pochopili i diskusní destruktoři : najde se tu někdo, kdo si na uvedené modely motorky koupil nebo nechal vyrobit krátký výfuk a muže mi změřit jakou tam má tu vnitřní trubku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 11:43 | Nahoru | #5

x_Casper píše: stráťa> Ale já nikde nepsal nic o tom, že chci něco ladit. Existuje spousta výrobců, kteří dělají koncovky pro konkrétní typy motocyklů, kde se vychází z rozměrů, který se už nějak spočítaly a v lepším případě i odladily na stejném typu motorky. Ty se pak normálně prodávají a nic se dál neladí, předpokládá se , že přibližně budou fungovat na všech shodných modelech motocyklů a sami výrobci u těchto koncovek uvádí, že pro tyto koncovky není třeba zásahu do karburátoru či řídící jednotky. Je jasné, že se od takových koncovek nedá očekávat nějaké zlepšení průběhu výkonu, ale TO JÁ NEOČEKÁVÁM. Jen potřebuji vyměnit originální trombón, kterej je velkej jak komín od titaniku, za něco menšího a lehčího a protože se jedná o starou motorku, nevyplatí se do toho investovat. Napíšu dotaz ještě v o trochu jiné verzi, aby ho pochopili i diskusní destruktoři : najde se tu někdo, kdo si na uvedené modely motorky koupil nebo nechal vyrobit krátký výfuk a muže mi změřit jakou tam má tu vnitřní trubku?

Hele mám krátkého Ixila, přímo pro mou ZX6R 2002. Bez zásahu do směsi to ochudíš a bude ti to střílet jak kráva

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 14:00 | Nahoru | #6
Rebel83> Konečně někdo : ) ). Myslíš, že by se ti nějakou gynekologickou metodou :D podařilo změřit vnitřní průměr té děrované vnitřní trubky a její délku? Ideálně i průměr a rozteč perforačních dírek. To bych ti byl moc vděčný : ) )

Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 18:40 | Nahoru | #7
kašli na ně ... čím kratší tím lepší a nejlepší je jezdit po městě bez koncovky

(reakce na) Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 19:31 | Nahoru | #8
x_Casper> docilis jedinyho: BUDE TO CHUDY! Asi znas nasledky chudy smesi... Za jak dlouho myslis ze budes psat dotaz 'nejede to, mam podpaleny ventily, co s tim?'. Vejfuk kutila domaciho znamena nakonec vzdycky brzdu a odladit karburace!
Je ti lito investovat? Tak jezdi s Titanicem, nebo si kup slapaci auticko! Sorry za drsnou odpoved, sle tvuj dotaz svedci, jak tu nekdo psal o nedostatku vitaminu I a soucasneQ.

Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 19:38 | Nahoru | #9
Koncovka (standard delka/pulka) na vykonu +- 3% ... A proto maji vsichni podpalene ventily

Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 19:45 | Nahoru | #10
Jezdil jsem 30 000km s noname otevrenou koncovkou an Ninje 6 G1 a žádný podpálený ventily se nekonaly

Naposledy editováno 31.08.2013 19:45:28

Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 20:43 | Nahoru | #11

Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

31.8.2013 v 22:25 | Nahoru | #12
já jsem z origa vyndal vnitřek a stočil tam síto z kombajnu (děrovaná trubka)a bylo to výborny karbece jsem neladil a pruběh výkonu se o hodně zlepšil moto už nemám 5 let měl ju kamarád a žádný problém s motorem za tu dobu neměl

Kawasaki ZX-6R - krátký výfuk

2.9.2013 v 10:37 | Nahoru | #13
Rebel83: Zajímavá konstrukce, elegantní uprava
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja Czradekos 4 7.11.2023 v 08:02 dewwil
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja dinosaurus 10 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja Aeroad 27 15.10.2023 v 10:28 Aeroad
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja Motojenej69 11 23.9.2023 v 20:08 puffybodie
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja LimakRR 0 14.8.2023 v 17:06 LimakRR


TOPlist