- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.
Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26
Jenže každej motor je jinej. Uvaž že tvůj motor byl původně konstruován pro SV a pro potřeby V-stroma jen poladěn na jiné chování. Ale jeho případnou agresivitu nikdy zcela neutlumíš, pokud chceš zachovat ještě přijatelný výkon a krouťák.
...jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí... A to je klíčové. Pokud ta motorka prostě pro ní v nereálných otáčkách nefunguje, tak prostě v těch otáčkách nejezdi. Smiř se s tím a snaž se ty "obtočit kolem motorky" namísto toho "abys motorku nesmyslně obtáčel kolem sebe"
1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
edit: písmeno
Naposledy editováno 09.09.2013 18:41:31
1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Měl jsem TLko,tedy v základu stejný motor jako je v tvém KLV.Nelíbilo se mi jak to jede a tak následovala anabáze s montáží propustnějšího filtru a laděných koncovek,což samozřejmě rozhodilo křivku výkonu/momentu ještě víc.Pro ladění těchhle sériovejch jednotek Suzuki existuje krabička od výrobce Yoshimura tzv.Yoshbox,díky kterému je možno vyladit předstih.Našel jsem tady na fóru kluka,kterej byl do TL delší dobu zapálenej a je tak šikovnej,že si ten Yoshbox sestavil a pomohl mi mojí už bývalou motorku vyladit.Byl jsem spokojenej,letěla bez "děr" spotřeba byla advekvátní stylu jízdy.
1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Jo a je to Véčko, tak s tím počítej...a nebo si tam dej Véčko z TLka (neznám osobně) a nebo z Raptora. Ten uměl jet na 5ku na 2 tisíce a při lehkým přidání se bez protivnýho cukání rozběhl jak srnka




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
2 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Ja jeden funkcni yoshbox doma mam, ono moznosti nastaveni neni moc, dřív sem ladil proste ze sem vyzkoušel všechny moznosti a na co to jelo nejlíp sem tam nechal (takhle jsem jeste ladil durickovo TL) ted uz mam delší dobu WB lambdu, takze pri jízdě podle budiku vidíš co se děje - stačí najít nejake opuštěné místo kde můžeš jezdit a nepotrebujes tu brzdu.
Kdybys s tim yoshboxem potreboval nakou radu klido nápis, ale je to jen par přepínačů a odporu...
assassin píše: Koumes: jak říkáš, yoshbox hejbe palivovejma mapama, s předstihem nic neumi, tam se neco málo da u Suzuki dosáhnout oblbnutim senzoru zarazeneho kvaltu, tzv TRE obvod.
Ja jeden funkcni yoshbox doma mam, ono moznosti nastaveni neni moc, dřív sem ladil proste ze sem vyzkoušel všechny moznosti a na co to jelo nejlíp sem tam nechal (takhle jsem jeste ladil durickovo TL) ted uz mam delší dobu WB lambdu, takze pri jízdě podle budiku vidíš co se děje - stačí najít nejake opuštěné místo kde můžeš jezdit a nepotrebujes tu brzdu.
Kdybys s tim yoshboxem potreboval nakou radu klido nápis, ale je to jen par přepínačů a odporu...
No jo,melu z hladu už je to dlouho

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách

assassin píše: Koumes: jak říkáš, yoshbox hejbe palivovejma mapama, s předstihem nic neumi, tam se neco málo da u Suzuki dosáhnout oblbnutim senzoru zarazeneho kvaltu, tzv TRE obvod.
Ja jeden funkcni yoshbox doma mam, ono moznosti nastaveni neni moc, dřív sem ladil proste ze sem vyzkoušel všechny moznosti a na co to jelo nejlíp sem tam nechal (takhle jsem jeste ladil durickovo TL) ted uz mam delší dobu WB lambdu, takze pri jízdě podle budiku vidíš co se děje - stačí najít nejake opuštěné místo kde můžeš jezdit a nepotrebujes tu brzdu.
Kdybys s tim yoshboxem potreboval nakou radu klido nápis, ale je to jen par přepínačů a odporu...
Ahoj, Děkuju za nabídku, ale se sestavením Yoshboxu problém mít nebudu, co jsem se díval na schéma a přečetl Tvoje zprávy a vyvodil si pár postřehů, jako například, že potenciometr budu muset osadit do plechu dost pevně aby se nepohnul střed a dát mu velký ovladač, protože v popisku ja psáno, že je dost citlivý. Jinak po elektrické stránce to bude v pohodě. Jo a konektor pokud prý není originál, tak stojí pár korun.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Když jsem Stroma koupil,tak jsem byl tak zděšenej jak se to chová.Na konec jsem se naučil....Kolečko jsem nechal původní.
1 reakcí na tento příspěvek Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
JirkaCBR-fi píše: Ja dal na V-stroma otevrene vyfuky a mezi 3500-4000tis. to hodne strili do sani...ted se chystam vymenit vzuch. filtr za KN.Jestli dojde k lepsimu prubehu netusim....taky bych uvital radu od nekoho zkusenejsiho
Podobně mě cukal DL 650. Lezlo mě to na nervy. (mám laďák i KN filtr) Na radu jsem dal Glpro s funkcí TRE a pal. mapu pro pátý kvalt na všechny rychlosti a je klid.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Kapustnak85 píše: Netron> a utrpela tým nejako moc spotreba?
spotřeba utrpěla už tím laďákem.




Naposledy editováno 22.08.2018 22:35:27
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Naposledy editováno 02.09.2018 15:19:19
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |
Výměna rozvodu Suzuki DL 1000 V-Strom | Mira390 | 15 | 3.12.2024 v 20:37 Pepcek |