Téma: Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
9.9.2013 v 17:00
Ahoj pánové (případně samozřejmě i dámy) Nejspíš už se tohle řešilo na více místech, ale nikde jsem neviděl úspěšný závěr ve smyslu "todle fakt funguje a nejen mě". Mám druhou sezónu V-Strom DL 1000 2005 v barvách Kavasaki a jeho chování v nejnižších otáčkách mě fakt moc nebaví. Jasně že na takové otáčky se nejezdí, ale bydlím ve městě, jezdím po městě, křižovatky a popojíždění kolem chodníků nebo v garážích se jinak než na nízké otáčky ani nedá. Četl jsem spoustu rad co by mělo pomoct, ale máte někdo vyladěný motor tak, že tahá plynule na dvojku po městě?
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.
Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26
- Podstrčit ŘJ pocit jiného kvaltu: Mám tam šestku furt a akorát to přestalo střílet do sání, což byla dřív oblíbená kratochvíle tohodle motoru. Jednou dokonce šlo i kolo smykem jak to štěklo. Cukání se sice trochu omezilo, ale furt je to takové způlky dobré.
- Poladit senzor klapky: Zkoušel jsem to a horní segment na displayi se mi objevuje co můžu okem posoudit přesně na doporučovaných 1450 otáčkách
- Poladění klapek ve vstřikování na fakt hodně stejný podtlak: Tohle věřím mému servisákovi, že když řekl že to kontroloval a ladil a že je to fakt stejně, tak že to tak prostě je.
- Změna map vstřikování, nebo instalace powercommanderu: Nic z toho jsem zatím nezkoušel, protože prý odemknutí jednotky pro možnost editace map si nechá suzuki slušně zaplatit a ani powercommander není nijak laciná záležitost na to, abych tím jen přišel o cukání. Nicméně pokud by to byla jediná možnost jak z toho udělat motor i pro nízké točky, možná bych do toho šel.
Řeči že dvouválec bude cukat vždycky neberu, teď jsem se projel na několika HD a jely všechny jak beránci už od volnoběhu. I když něco určitě dělá řemen. Kdo máte vyzkoušené jaké metody na zkultivování tohodle motoru, budu moc rád když se pochlubíte co jste udělali, co to udělalo s jízdními vlastnostmi, co to udělalo se spotřebou, co to případně udělalo s výdrží motoru, pokud by to na ni mělo vliv.
Naposledy editováno 03.10.2013 20:03:26
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
Koumes> Ahoj stromáku. Mám stejný problém a zajímalo by mě zda jsi to už nějak vyřešil. Kamarád co pracoval v Suzuce mi říkal ,že je potřeba překreslit mapy . Prý byla na ně svolávačka a přidávali palivo o 5-10 procent v nízkých otáčkách. Pokud jsi to už vyřešil zajímalo by mě jak. Nebo pokud to tu někdo umí už a má na to PC budu rád díky.
Naposledy editováno 02.09.2018 15:19:19
Naposledy editováno 02.09.2018 15:19:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Litrový V-strom cuká v nízkých otáčkách
VstromÚl> Ahoj. Můj problém se částečně vyřešil a částečně zůstal. Cukání v nízkých otáčkách a slabé místo někde kolem 2500 asi zůstalo. Podařilo se vyřešit občasné nečekaně jiné chování. To byla ta sekundární klapka, co jsem o ní psal výš. Jestli byla nějaká svolávačka a dávaly se jiné mapy, rád bych o tom věděl víc. Nemůžeš od toho kamaráda zjistit nějaké podrobnější informace, jestli se dá na servis obrátit ještě teď a co přesně po nich chtít? Děkuju.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák kamery a telefonu Suzuki DL 1000 V-Strom, Suzuki DL 1050 V-Strom | jurakral | 1 | 22.4.2025 v 10:32 Dancer |
TDM 900 nebo V-Strom 1000 ??? [1, 2, 3] Yamaha TDM 900, Suzuki DL 1000 V-Strom | Reno_dl | 63 | 13.3.2025 v 18:40 Slávek-TDM |
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom | Mastik4 | 12 | 11.3.2025 v 07:40 dzudas |
Zimní moto Suzuki DL 1000 V-Strom | Davsa | 18 | 12.1.2025 v 14:12 dafikk |
Výměna rozvodu Suzuki DL 1000 V-Strom | Mira390 | 15 | 3.12.2024 v 20:37 Pepcek |