Téma: Bosna, Černá Hora a Chorvatsko 2013

12.9.2013 v 22:49
Cestopis zde na Motorkářích: http://www.motorkar...tsko-2013-26884.html

Na motorkách už jezdím nějaký ten pátek, vždycky to bylo o motorkách a vždycky bude, ale doteď jsem na motorce nikdy necestoval ani neopustil naši vlast. Koncem roku 2012 jsem si koupil KTM 640 Adventure, na které jsem to chtěl změnit. Měl jsem hrubou představu o tom, že chci vidět krásnou přírodu, hory, klikaté silničky a místa ještě stále nezkažená západní civilizací - jinak řečeno trochu divočejší. Naplánoval jsem nám cestu na Balkán - Bosna a Černá Hora. Přítelkyně se tvářila, že pojede také, tak jsem tomu trasu uzpůsobil, takže ne moc off-roadu, ne moc dlouhé dny a nějaká ta sprcha. Pořád se ale tak trochu - podle mnohých - jednalo o ambiciózní první trip za hranice...Jak teda vypadal výlet dvou úplných zelenáčů (Jakub = Hajpr a Karolína = Kája) na nepohodlné vyklepané jednoválcové oranžové motorce?

Fotogalerie

Naposledy editováno 27.12.2013 18:43:38

3 reakcí na tento příspěvek Bosna, Černá Hora a Chorvatsko 2013

12.9.2013 v 23:41 | Nahoru | #1
Chápu že máš zážitek, ale na můj vkus to moc řešíš
Ja se v 21 sebral, dojel do Nymburka kde jsem (proti vůli jejich rodičů) nabral mladou, sbalili jsme se na 3 týdny do tankvaku který rozhodně neměl 38l a jeli jsme bez navigace jen s papírovou mapou. První den jsme dali 980km do Mostaru (pravda, odjížděli jsme před 18h ) a pak si užívali 3 týdny cestování a flákání se po balkáně, našli spoustu bohem zapomenutých míst a byla to nejhezčí dovolená v mém životě

Naposledy editováno 12.09.2013 23:43:45

13.9.2013 v 01:35 | Nahoru | #2

dva_hrnce píše: Chápu že máš zážitek, ale na můj vkus to moc řešíš

jj, nejlepší vejlet je improvizace...kolikrát ani nevím kde jsem, jen podle značek))

13.9.2013 v 06:57 | Nahoru | #3

dva_hrnce píše: Chápu že máš zážitek, ale na můj vkus to moc řešíš

Kéž bysme to taky měli takhle Jestli to moc řeším nebo ne, to je dost subjektivní. Nejspíš máš pravdu! Docela mě ale baví si to psát, tak se podělím s ostatníma. Třeba se to někomu zalíbí...

13.9.2013 v 12:26 | Nahoru | #4

dva_hrnce píše: Stejně má mladí hroznou výhodu, člověku chybi ten zdravý pud sebezáchovy a zažije to co uz pak nikdy..

jsem v 16 sednul na mustanga, sva kámoši spolu na jednu jawu a jeli jsme na 10 dní po republice (spíš teda do 100 km od prahy ).
když jsem rodičům po šesti dnech zavolal, že potřebuju peníze na náhradní díly, suše (a s úlevou, kterou jsem si tehdy neuvědomoval) řekli, že "občas zavolej" neznamenalo za týden