Nikdy před tím jsem žádnou motorku neřídila. Pouze pár let jezdím jako spolujezdec. Chtěla jsem, aby byl na mě partner pyšný a mohli jsme jezdit spolu (i když bych mu asi těžko stačila).
Ale nezvládám to. Motorka je na mě strašně těžká. Když jedu je to dobrý. Problém nastane, když zastavím a mám se znovu rozjet do křižovatky a zatočit. Nejsem schopná ji dostatečně ovládnout, aby jela, tam kam potřebuju.
V úterý jdu ke zkoušce a je mi jasné, že tak jak řídím zkoušku neudělám. Ne, že bych nechtěla, nebo se nesnažila, ale prostě to nejde.
Nemáte někdo nějakou radu, jak zatočit z nulové rychlosti, abych motorku nepoložila? Vím, že je to asi dost trapná otázka. Ale prostě mi už nic jiného nezbylo.
Jo a partner mi motorku nepůjčí, má 900, to bych byla asi mrtvá do 10 vteřin. A navíc mě dost nervuje, už jsem mu řekla, že jsem to vzdala, takže o zkouškách ani neví.
Díky za každou odpověď.
Naposledy editováno 27.10.2013 19:36:19
1 reakcí na tento příspěvek Jak zvládnout těžkou motorku
S.M-A-RT píše: Bohužel pro tebe, jestli to bude jak u nás, tak komisař za celou dobu jízdy nesundá nohy a o to hůř se ti bude později rozjíždět. Nechci strašit, jen aby tě to nepřekvapilo v první zatáčce
Proč by měl sundávat nohy? Ideální spolujezdec je ztuhlá mrtvola , každej nečekanej pohyb je akorát ke škodě.
gtrcbf píše: Zkus si najet jako náklaďák. Když víš, že budeš točit doprava, taxi před zastavením najeď v pruhu doleva zastavuj jako našikmo v pruhu částečně ve směru jízdy po rozjetí.
Rada nad zlato, s tím jí akorát vyhodí za nedodržení pravidel.