A teď to hlavní, motorku má pohánět řadový dvouválec 600, dopovaný turbem! Takžez 600 motoru vydoluje sice průměrných 100 koní, ale zato krásných 100Nm, což je na šestkového naháče velice solidní. Tipoval bych to na kladivo na speed tripla. Snad to samurajové nepokoní zbytkem (pružení, brzdy atd...)
Něco takového byse mi teda líbilo
edit: samozřejmě street triple
Naposledy editováno 30.10.2013 20:50:23
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
Pepa1098 píše: vesměs máš pravdu turbo mimo to že pořádně natlakuje motor má i negativa moc tepla, moc chlazení a dušení motoru teplo z motoru výfukem nemůže pořádně vyletět ven
co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
ariba píše: co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat
nejsem si úplně jistej ...aby nemlel někdo jinej...
Turbo se v zásadě chladí olejem...dnes už dokonce i vodou ...
To, že spaliny nemůžou volně ven a že se musí kolena a vzdálenost instalace turbíny složitě vypočítávat, aby nedocházelo k vysokofrekvenčním rázům, že se používaj jiný materiály např. na těla ventilů a sedla ... to nekomentuj...evidentně o tom moc nevíš...
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
ariba píše: co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat
já nemelu proč auta s turbem mají chladiče vzduchu? proč na motorku dáváš laděný výfuk?-aby to šlo lepší ven. proč se olej co prochází turbem zahřívá? protože si na tom svém turbu můžeš grilovat na rozdíl od kompresoru
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) suzuki Turbo naked!
ariba píše: co to meles ..jak moc tepla? jako normalni vyfuk, jaky chlazeni? turbo se chladi vzduchem jdoucim okolo motoru. a to ze nemuzou spaliny poradne ven.... nebudu ani komentovat
ariba píše: t_freedom> vic jak 25 let opravuju auta i motorky. a takovych teoretiku co maji zkusenosti vycteny z novin taky par znam
Haha, v mym 25 let starym autě (Saab 9000 2.0 16V) je turbo chlazený olejem a chladicí kapalinou. Ve starších modelech byla verze turba chlazena pouze olejem, ale evidentně to nestačilo, podobně jako u prvních verzích Volva D5, jak píše t_freedom. Mezichladič vzduchu (intercooler) skutečně neslouží k chlazení turba, ale chlazení stlačeného vzduchu (stlačování vede k ohřívání, stejně jako expanze vede k podchlazení). Před turbem samotným jsou navíc u mýho verku fyzicky dohromady 4 různé chladiče, tudíž tam ani žádný chladný vzduch proudit nemůže, a i kdyby, nebylo by to vůbec efektivní.
Jsem na světě asi tak dlouho, jako ty "děláš auta i motorky", ale takovou hovadinu bych ze sebe nikdy nevypustil.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
SV 650 N - nesvítí potkávací světlo... Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | spectacular | 7 | 25.7.2022 v 21:38 Maarten |
Posunou velké ventilové vůle výkon ... [1 ... 8, 9] Suzuki SV 650, Suzuki DL 650 V-Strom, Suzuki SV 650S... | Mufiozo | 244 | 18.10.2020 v 07:36 FJRPEPA |
Magnet tachometru Suzuki SV 650 Suzuki SV 650, Suzuki SV 650S, Suzuki SV 650 RR | Vajra | 5 | 5.2.2016 v 18:34 Franta. |