1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) dvou válcová padesátka
Kazy píše: Pionýr má motor zavěšený pod rámem. Musel by předělat rám, aby měl místo. Nejjednodušší je dát je vedle sebe, jak už tady ve videu a v odkazech bylo.
Je tam místa až dost. Když se original válec posune nahoru, zbyde kousek směrem dolu dost místa na to dodat druhý válec s minimem místa. Dala by se použít i převodovka a vyměnila by se jen klikovka s nálitkem na kartery pro dva válce, to lze řešit použitím ze dvou motorů a navařit. Takové malé véčko. Pokud by to nevyšlo, stejně bych rám raději protáhla pod motor než takto nahoře už kvůli zvýšení výkonu a váhy, ten rám by mohl být dost slabý na to uchycení takto s podvěšením.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jawa21 nastertuje perfektne ale vyn... Jawa 50/21 Pionýr | máťa_moto_blázen | 13 | 9.10.2024 v 16:47 pitbikeros |
Startování Jawa 50/21 Pionýr | GreenBean | 10 | 10.9.2024 v 19:26 Kohlstein |
Motor Jawa 50/21 Pionýr | ddavča | 3 | 9.9.2024 v 11:58 Frantas |
Nasazení řídítek do představce - Ja... Jawa 50/21 Pionýr | VojtaSteiner | 2 | 9.7.2024 v 22:33 Kohlstein |
Jawa Pionýr kovový zvuk v motoru př... Jawa 50/20 Pionýr, Jawa 50/23 Mustang, Jawa 50/21 Pi... | moje-moto | 5 | 7.7.2024 v 20:11 Mirekdoda |