paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Faktura PPT Moto Olomouc
17.12.2013 v 19:22
Tak jsem vám tu naskenoval fakturu ze servisu,chtěl bych znát váš názor zda je to cena přijatelná bo přemrtěná.
Jen pro info jedná se o Hondu VFR800 VTEC ročník 2005 bez ABS , najeto 30. 090 km.
Pokud to někdo z vás neotevře tak pro shrnutí, nechal jsem vyměnit olej ve vidlích + gufera, mot. olej, brzdová a hydraul.kapalina, přední brzdové destičky, vzduchový filtr a teď asi to nejdražší seřízení ventilů - výměna 2ks zdvihátek. Celková cena 13.600 kč
Výčet je požehnanej,tak doufám,že začínám s motkou od nuly.
Díky za komentáře.

2 reakcí na tento příspěvek Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 21:03 | Nahoru | #1
Vidím, že místní odborná veřejnost se opět vyřádila. Zvláště komentáře odborníků, kteří VTEC viděli s bídou na fotce mají svou nedocenitelnou hodnotu.
V prvé řadě - cena prací za 13 tis., tak jak byly uvedeny, nejen že není přemrštěná, ale prakticky hraničí s charitou.
Mara VFR zde odhadl cenu dílu na 6500 kč, což je myslím velmi dobrý odhad. Můžeme se tady dohadovat o stovce za litr oleje, ale jinak to sedí.
Zbývá 7 tis za práci, což je myslím velmi slušná cena. Popis, co obnáší udělat ventily na VTECu je na VFR stránkách v sekci návody a technika. Rozhodně to není práce na dvě hodiny, jak si zřejmě někteří myslí. Osobně mi nepřijde přemrštěná cena 7 tis. jen za ty ventily. A tady byla ještě navíc vyměněna kapalina ve spojce, v brzdách, olej v tlumičích. Vzduchový filtr nepočítám, to je s ventilama při jednom.
Poznámka Freedoma o vahadlech (dvou), které stojí kolem litru na ebayi. Do toho bych šel. Problém je, že VTEC nemá vahadla, ale zdvihátka, kterými se zároveň seřizují vůle. Proto se musí měnit, i když je to jinak prakticky nezničitelná součástka. Je to bohužel poměrně drahé řešení, ale z hlediska konstrukce jej Honda vyhodnotila jako nejlepší. Na druhou stranu, jednou seřízený VTEC následně vydrží poměrně dlouho. Nemám zase najeto tolik, abych mohl dělat hlubší závěry. Ale zdvihátko, které jsem měnil ve 48 tis. km se následujících 50 tis. km nehlo.
Bohužel konkrétně VTEC patří mezi servisně dražší modely a co tě dříve či později nemine, jsou rozvodové řetězy, napínáky a alternátor. Výměna řetězů tě vyjde finančně stejně jako ventily. Je to prakticky stejná práce a je dobré to dělat zároveň. Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj.

(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

19.12.2013 v 22:33 | Nahoru | #2

scalla píše: Vidím, že místní odborná veřejnost se opět vyřádila. Zvláště komentáře odborníků, kteří VTEC viděli s bídou na fotce mají svou nedocenitelnou hodnotu.
V prvé řadě - cena prací za 13 tis., tak jak byly uvedeny, nejen že není přemrštěná, ale prakticky hraničí s charitou.
Mara VFR zde odhadl cenu dílu na 6500 kč, což je myslím velmi dobrý odhad. Můžeme se tady dohadovat o stovce za litr oleje, ale jinak to sedí.
Zbývá 7 tis za práci, což je myslím velmi slušná cena. Popis, co obnáší udělat ventily na VTECu je na VFR stránkách v sekci návody a technika. Rozhodně to není práce na dvě hodiny, jak si zřejmě někteří myslí. Osobně mi nepřijde přemrštěná cena 7 tis. jen za ty ventily. A tady byla ještě navíc vyměněna kapalina ve spojce, v brzdách, olej v tlumičích. Vzduchový filtr nepočítám, to je s ventilama při jednom.
Poznámka Freedoma o vahadlech (dvou), které stojí kolem litru na ebayi. Do toho bych šel. Problém je, že VTEC nemá vahadla, ale zdvihátka, kterými se zároveň seřizují vůle. Proto se musí měnit, i když je to jinak prakticky nezničitelná součástka. Je to bohužel poměrně drahé řešení, ale z hlediska konstrukce jej Honda vyhodnotila jako nejlepší. Na druhou stranu, jednou seřízený VTEC následně vydrží poměrně dlouho. Nemám zase najeto tolik, abych mohl dělat hlubší závěry. Ale zdvihátko, které jsem měnil ve 48 tis. km se následujících 50 tis. km nehlo.
Bohužel konkrétně VTEC patří mezi servisně dražší modely a co tě dříve či později nemine, jsou rozvodové řetězy, napínáky a alternátor. Výměna řetězů tě vyjde finančně stejně jako ventily. Je to prakticky stejná práce a je dobré to dělat zároveň. Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj.



(reakce na) Faktura PPT Moto Olomouc

20.12.2013 v 00:39 | Nahoru | #3

scalla píše: Vidím, že místní odborná veřejnost se opět vyřádila. Zvláště komentáře odborníků, kteří VTEC viděli s bídou na fotce mají svou nedocenitelnou hodnotu.
V prvé řadě - cena prací za 13 tis., tak jak byly uvedeny, nejen že není přemrštěná, ale prakticky hraničí s charitou.
Mara VFR zde odhadl cenu dílu na 6500 kč, což je myslím velmi dobrý odhad. Můžeme se tady dohadovat o stovce za litr oleje, ale jinak to sedí.
Zbývá 7 tis za práci, což je myslím velmi slušná cena. Popis, co obnáší udělat ventily na VTECu je na VFR stránkách v sekci návody a technika. Rozhodně to není práce na dvě hodiny, jak si zřejmě někteří myslí. Osobně mi nepřijde přemrštěná cena 7 tis. jen za ty ventily. A tady byla ještě navíc vyměněna kapalina ve spojce, v brzdách, olej v tlumičích. Vzduchový filtr nepočítám, to je s ventilama při jednom.
Poznámka Freedoma o vahadlech (dvou), které stojí kolem litru na ebayi. Do toho bych šel. Problém je, že VTEC nemá vahadla, ale zdvihátka, kterými se zároveň seřizují vůle. Proto se musí měnit, i když je to jinak prakticky nezničitelná součástka. Je to bohužel poměrně drahé řešení, ale z hlediska konstrukce jej Honda vyhodnotila jako nejlepší. Na druhou stranu, jednou seřízený VTEC následně vydrží poměrně dlouho. Nemám zase najeto tolik, abych mohl dělat hlubší závěry. Ale zdvihátko, které jsem měnil ve 48 tis. km se následujících 50 tis. km nehlo.
Bohužel konkrétně VTEC patří mezi servisně dražší modely a co tě dříve či později nemine, jsou rozvodové řetězy, napínáky a alternátor. Výměna řetězů tě vyjde finančně stejně jako ventily. Je to prakticky stejná práce a je dobré to dělat zároveň. Takže pokud ti tahle faktura přišla vysoká, doporučuji VTEC urychleně prodat jako "připravenou na sezónu" a koupit nějaký spolehlivý a servisně nenáročný italský stroj.



Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Akú motorku ďalej Honda VFR 800, Suzuki DL 650 V-Strom, Yamaha XVS 110... Hipinko 10 5.10.2024 v 13:33 Čépa85
Hledám svou starou VFR800 SPZ 5T4565 Honda VFR 800 motokuba 5 1.9.2024 v 17:13 Gahan37
Honda vfr800 vtec Honda VFR 800 wer954 4 21.8.2024 v 10:47 Gapyra
Zachrastění po vrknutí plynem - nap... [1, 2] Honda VFR 800, Honda VFR 800X Crossrunner Obo67 36 27.5.2024 v 11:28 ZdendaDH
Sundání nádrže bez vypuštění VFR 80... Honda VFR 800 Mike70 6 1.4.2024 v 21:27 Mike70


TOPlist