Koupil jsem si tuto zásuvku http://hadex.cz/d25...autozdirka-kabelova/ na moji TDR . Příjde pod sedlo zapojit přímo na baterku. Už jsem s ní vyvedl 2 kabely na kabel + jsem dal pouzdro na nožovou pojístku. A jde mi o to jakou tam mám dát pojistku (hodnotu pojistky v A )Tady na motorkářích jsem něco našel ale jedem píše to a druhý zas to a tak nevím jakou tam mám dát tu pojístku. Budu tam nabíjet jenom telefon. Žádné kompresory a podobné voloviny v plánu nemám jenom ten telefon.
Předem díky za odpověďi.
1 reakcí na tento příspěvek Zásuvka na moto 12V pojistka
Stejnosměrný proud nejde transformovat tranformátorem. Takže bys ho musel upravit na střídavý nebo pulzní a to je z hlediska ztrát i konstrukce zbytečnost.
Fidži_CZ píše: Záleží na konkrétním zapojení. Dělal jsem DC-DC měnič s účinností 89%, ale dokázal jsem i s 56%
Stejnosměrný proud nejde transformovat tranformátorem. Takže bys ho musel upravit na střídavý nebo pulzní a to je z hlediska ztrát i konstrukce zbytečnost.
Jasne ze sem myslel AC trafo, ja v tom puvodnim prispevku proste jen zobecnil pojem trafo na vsechny menice, trafo proste rikam vsemu co se strci nekam do zasuvky a leze z toho neco jinyho, at uz klasicky trafo do 220 AC nebo ten slavnej DC-DC do 12V v aute.
Podle me o to vubec ale nejde. Slo mi o ty ztraty, kdy pokud vystup je 2A, tak se lehce spocita vykon a pak prikonovy proud z prikonovyho napeti ale navysi se to o ty ztraty zejo. Jestli to je trafo nebo DC-DC je jedno.