nová sezóna je tady, tak se pokusím Vám ušetřit nějakou kačku. Mám nezapomenutelnou zkušenost s rádoby autorizovaným servisem HONDA Lety. Měl jsem Hondu VTX 1800 a při ubraném plynu lehce škubala, jelikož se jedná o stříkačku se spousty čidly, tak jsem se rozhodl, že dám nějakou kačku za opravu a svěřím moto odborníkům. Výsledek byl takový, že moto byla měsíc v servisu, za který mi zničili týden starou baterii - 2000Kč v tahu, což by nebylo tak hrozné, jako spálený chrom na výfucích od toho, jak jí trápili na místě bez toho, aby se chladily jízdou - dalších 18000 v kouři. Na závadu nepřišli a jako třešínku na dortu pomě chtěli ještě 10000Kč za neopravenou a zničenou motorku. Když ze mě nedostali v této situaci více než 2000Kč (pak mě mrzelo, že jsem jim vůbec něco dal), tak mi přímo majitel řekl, ať si vezmu ten krám a jedu s ním do prdele. Na otázku, když je motorka za 170000 pro něj krám, jak se potom chová k motorkám třeba za 70000, mi neodpověděl. Nakonec jsem za pomoci manželky moto velice pracně roztlačil, obsah 1800 je znát a jel domů. Doma mi to nedalo a začal jsem se v ní hrabat sám a zjistil jsem, že se tam jen tak na kablíku houpe lambda, která v laďácích COBRA nebyla kam našroubovat, což pánům v Letech nebylo vůbec divné. Tak jsem ji vytáhl z konektoru, místo ní dal odpor, který ji prakticky nahradí (nechá se přímo na tento model koupit) a závada byla odstraněna. Takže páni kluci, do servisu HONDA Lety bych já dnes nejel ani z fichtlem! Tak pozor.
4 reakcí na tento příspěvek Servis Honda Lety pozor!
Ale jak tady psal techik z Honda Lety, že přehazovali díly z jiný
mašiny - to se přece nedělá - nebo komu z vás by se líbilo dát motorku
třeba jen na nějakou drobnou opravu a oni vám tam přehází půl motoru
i s laufama.
Argument - diagostika nic neukázala, tak co jsme měli dělat, by u mě neobstál.
Vedle sériový diag. je i diag. paralelní - měření osciloskopem za pomocí převodníků
tlak/apětí a pod. Dá se s tím přesě sledovat zapalování, vstřikování, tlak. pulzace v sání
vč. zmíněné lambdy - u více kanál. scopu i vše najednou.
Dlužno ale dodat, že paralel. diag. nepoužívá skoro žádný servis protože s tím neumí.
Jistě - byla z jejich strany snaha pomoci zákazíkovi za co nejméně peněz.
Ale já osobně bych tam mašinu nedal, protože by se mě na ni mohly objevit díly, který maj
třeba 3x víc natočeno, než ty původní moje.
Myslím, že si pan technik přiznáním této praxe veřejně, pěkně naběh.
Abych se ho ale trochu zastal - je to zcela běžná praxe ve většině servisů, ale dělat
se to nemá.
Naposledy editováno 28.03.2014 07:43:45
Ale kdyz me se me bude chovat motorka divne a budu mit pocit ze to je zapalko nebo ECU a budu mit dostupnou jednotku, tak ji proste vymenim.
A pujcit si s necim dovolenim jeho ECU natom nevidim zaden problem. Tento rok jsem pujcoval svoje elektroniky nebo na svy moto zkousel neci elektroniku jenom 2 lidem a to je brezen.
A pri vsi ucte nejak si nedokazu predstavit servisaky odkudkoliv ze budou sedet u osciloskopu a vest ucene reci o spickach napeti . Vono by te mozna ta chut presla az by si videl tu fakturu za tu paralelni diagnostiku .
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
VTX1800 projev motoru po záběru Honda VTX 1800 | pohy1982 | 3 | Dnes v 12:09 SLEEPER |
Vysoké vnoběžné otáčky Honda VTX 1800 | radekigi | 1 | 6.4.2024 v 09:05 kokoška. |
Při jízdě se vlní Honda VTX 1800 | ferabill | 18 | 5.4.2024 v 16:22 Obdélník |
Výfuk Honda VTX 1800 Honda VTX 1800 | 1Bandit | 4 | 23.11.2023 v 19:46 1Bandit |
Kdo mi v Brne spravi nadrz Honda VTX 1800 | Kritix | 22 | 14.10.2023 v 12:16 PETARDAK |