Téma: Význam slova "předložit"
 
5.4.2014 v 22:39
Jak chápete význam slova "předložit"?

Na výzvu policisty je řidič motorového vozidla povinen předložit doklady podle odstavců 8 a 9 policistovi ke kontrole. Na výzvu strážníka obecní policie ve stejnokroji nebo celníka ve stejnokroji je řidič motorového vozidla povinen předložit strážníkovi ve stejnokroji nebo celníkovi ve stejnokroji ke kontrole doklady podle odstavce 8 písm. a) a b).


(§6 odst. 12)

Je nutné fízlovi předat doklady do rukou, nebo mu je stačí ukázat (např. přes okno, případně je držet v ruce a nedovolit mu na ně sáhnout)?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam slova "předložit"

8.4.2014 v 10:30 | Nahoru | #1

thor1403 píše: Kontroly být musí a měly by být víc. Vidím denně tolikrát projet někoho na červenou a málem rozsekaný lidi na přechodech že je škoda že policajti nejsou častějc vidět. Lidi by to brali jako prevenci a nedovolovali by si tak hazardovat.



Preventivní kontroly jsou specifikum malé české kotliny a osobně jsem jejich silný odpůrce.
Preventivní zastavování aut nemá pražádný vliv na agresivitu řidičů, dovolím si říct, že je to právě naopak - pomáhátka&chránítka (v horším případě opicajti) tráví mládí zastavováním vozidel a kontrolou žárovek, zatímco na rizikových úsecích jezdí mnozí jako prasata, protože vědí, že tam nikdo není. Měření radary se provádí téměř v zásadě na přehledných úsecích (typicky výjezd z obce), rizikové úseky jsou totiž finančně méně zajímavé.
Dle tebou uvedené logiky by země neprovádějící preventivní kontroly musely být anarchie na asfaltu.
Jenže nejsou a zkus si odpovědět, proč to tak je.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Význam slova "předložit"

8.4.2014 v 10:42 | Nahoru | #2

PetrXX píše: Preventivní kontroly jsou specifikum malé české kotliny a osobně jsem jejich silný odpůrce.
Preventivní zastavování aut nemá pražádný vliv na agresivitu řidičů, dovolím si říct, že je to právě naopak - pomáhátka&chránítka (v horším případě opicajti) tráví mládí zastavováním vozidel a kontrolou žárovek, zatímco na rizikových úsecích jezdí mnozí jako prasata, protože vědí, že tam nikdo není. Měření radary se provádí téměř v zásadě na přehledných úsecích (typicky výjezd z obce), rizikové úseky jsou totiž finančně méně zajímavé.
Dle tebou uvedené logiky by země neprovádějící preventivní kontroly musely být anarchie na asfaltu.
Jenže nejsou a zkus si odpovědět, proč to tak je.



Zkusím odpovědět já,smím? )
Nebude to tím,že tamní obyvatelé již dospěli, na rozdíl od tuzemských?

A ani ony na to sami asi nepřišli a museli být po generace vychováváno,ale to už mala,od rodičů. Co má vyrust tady, když už malej od školky vidí, jak jeho tantínek (vzor) vyjebává s čím ,může? )
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist