milan1963> Tak samozřejmě, dnes je blbost tam cokoli montovat a kor řezat do mezistěny je už úplný nesmysl, to by zničilo hodnotu vozu. Na vyhřívaných heftech na motorce já osobně zas takový přínos nevidím - hřeje to jen zevnitř, zatímco zvenku ruka mrzne. Lepší by byly elektrické rukavice, ale ty se dnes těžko seženou. Nicméně je to co člověk, to názor, daleko by se nad tím polemizovat do aleluja. Ale s mrazy jsem si také užil své, když jsem dělal u Füllsacka... večer po odpolední bylo -25°C, okna namrzlá a naftový Accent (motor 1.5CRDi) se naprázdno vůbec neohřeje (i když má v termostatu tři žhavičky), okna nebylo jak odmrazit a odmlžit - v tak nízkých teplotách nepomůže ani zapnutý kompresor. Za jízdy pak po ostříknutí a setření okamžitě "kvetly kytky" raketovým tempem, k tomu okno namrzalo i zevnitř. Měl jsem sice na palubce
tenhle prevít, ale ten dokázal s bídou udržet na okně eliptický průzor cca 5x8cm, takže průhled jako z tanku.
Jinak jsem včera definitivně zazimoval, pořádně prohřáto a vytopeno 150km dlouhou štrekou, natankováno do plna, baterka vyndána, ještě dát kolem motoru pytlíky s psími chlupy - doufám, že to fakt bude účinkovat a nenalezou mi zase myši k motoru a dát pod plachtu a deky.
Pár cvaků z poslední vyjížďky, s (původně neplánovanou) návštěvou u
Dakara: