DyDy84> U toho odporu se čtyřmi vývody jsou zřejmě dráty stejné barvy průběžné a mezi "barvami" je vřazen odpor. Rozpojí se tedy přívody k blinkru a tento element se tam "vřadí" - odpor tak bude řazen paralelně s blinkrem a bude tak "simulovat" příkon žárovky". Odpor z prvního odkazu je dle označení počítám pro 10W žárovku, takže v tomto případě budou potřeba odpory čtyři a vřadit je ke každému blinkru. Odpor z druhého odkazu má "dvojnásobný příkon", takže by stačily dva - na každou stranu jeden, stačí připojit na dráty, vedoucí z přepínače na každou stranu blinkrů, druhý vývod odporu na kostru. Ale osobně bych se na tyhle předražené bebechy vysral zvysoka a bočníky si zbouchal sám - je tam pěkná sprosťárna už ta dvojnásobná cena mezi oběma "odpory" -
odpor 22R/10W (odpovídá 10W bočníku při 14V) -
9Kč a odpor
6R8/20W (odpovídá 20W bočníku) -
16Kč!!! A to jsou maloobchodní ceny za kusový prodej, výrobce těchto "redukcí" bude odpory brát po pytlech, takže za úplně jinou cenu. K tomu dráty a fastony jsou korunové položky, takže i s náklady na práci je toto slušně předražené. Odpor stojí 16Kč místo 9Kč, tak i finální cenu, která je o řád vyšší, též napálím dvojnásobnou? Pěkná vychcanost. Navíc pochybuju, že odpory zde budou adekvátně dimenzované - počítá s sice s tím, že blinkry běží jen občas a na chvíli, ale i tak při delším blikání (na křižovatce, nebo zapnuté varovky) už se dovede odpor slušně zahřát a kor, když je ve šmršťovačce. Dle vzhledu na fotce tam nebude ani 5W odpor, vypadá to na 2 - 3W a to je hodně málo, ten se upeče během chvilky. Takže předražený poddimenzovaný klumpr.