Téma: Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
26.4.2014 v 11:04
Zdravim. Jawa Pionyr mal <3kW a dosahoval 70km/hod. Simson 50ccm mal <3kW a max. 80km/hod.
Moderne poloautomaty Honda Wave 110i a i. (110-125ccm) maju 6-7kW a maximalku cca 95km/hod.
Mal nekdo moznost vyskouset je na dalnici zda su s tim vykonem schopne udzet tu 90-95km rychlost i do mirneho stupani - typickeho pro dalnice? Zkousel to nekdo po okreskach do vetsiho stoupani? Je mi jasne ze 2T neni 4T a medzi rychlosti a vykonem neni prima umera, ale predsa len jde o dvojnasobny vykon oproti fichtlu... A menil nekdo rozetu kvuli vyssi rychlosti (nebo nizsim otackam)? S jakym vysledkem?
Rozhoduju se mezi 6-7kW poloautomatem a 10-11kW skutrem. Jezdim po meste, ale 2-3x do roka by chtel projit po dalnici/ pripadne okreskach cca 2000km. Jde to relativne bezpecne pokud udrzujete rychlost cca 90-95km/hod (mam 11kW skutra se spatnou ergonomi - proto ho chci vymenit).
Je mi jasne ze 6kW neni 11kW, ale vhodne razeni muze dost pomoci a retez ma take mensi treni... Jenom nevim jak moc se to projevuje v praxi a taky nevim zda ty 4T poloautomaty maji dostatocni vykon (resp vykonovu rezervu)... Zatim sem nemel moznost si ten poloautomat vyzkouset. Mal nekdo moznost porovnat - skutr 11kW a poloautomat 6kW?
Za odpoved vopred dekuji.
Moderne poloautomaty Honda Wave 110i a i. (110-125ccm) maju 6-7kW a maximalku cca 95km/hod.
Mal nekdo moznost vyskouset je na dalnici zda su s tim vykonem schopne udzet tu 90-95km rychlost i do mirneho stupani - typickeho pro dalnice? Zkousel to nekdo po okreskach do vetsiho stoupani? Je mi jasne ze 2T neni 4T a medzi rychlosti a vykonem neni prima umera, ale predsa len jde o dvojnasobny vykon oproti fichtlu... A menil nekdo rozetu kvuli vyssi rychlosti (nebo nizsim otackam)? S jakym vysledkem?
Rozhoduju se mezi 6-7kW poloautomatem a 10-11kW skutrem. Jezdim po meste, ale 2-3x do roka by chtel projit po dalnici/ pripadne okreskach cca 2000km. Jde to relativne bezpecne pokud udrzujete rychlost cca 90-95km/hod (mam 11kW skutra se spatnou ergonomi - proto ho chci vymenit).
Je mi jasne ze 6kW neni 11kW, ale vhodne razeni muze dost pomoci a retez ma take mensi treni... Jenom nevim jak moc se to projevuje v praxi a taky nevim zda ty 4T poloautomaty maji dostatocni vykon (resp vykonovu rezervu)... Zatim sem nemel moznost si ten poloautomat vyzkouset. Mal nekdo moznost porovnat - skutr 11kW a poloautomat 6kW?
Za odpoved vopred dekuji.
1 reakcí na tento příspěvek Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
Rozbít si hubu v kratasech v 90 nebo 140 je uz celkem jedno, oboji bude pekna morda. Ale uprimne, dizkuse nema smysl. Ty uz ses proste rozhodnuty a prisel ses sem akorat utvrdit v tom, jak je to super napad. Sám za sebe říkám, že kvůli ušetřený 50-ti koruně za týden se nehodlám nechat ohrožovat. Chopperisti se určitě nevlečou hluboko pod 100km/h. Promiň, ale jak sám si řekl. Nejsi motorkář a o jednostopých vozidlech víš kulový. A s každou další větou to jen potvrzuješ.
Takže chlape GL. Kup prskoleta a drandi po D1 až do rozklepání vajec
Takže chlape GL. Kup prskoleta a drandi po D1 až do rozklepání vajec

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Poloautomat ci skutr 125cc na dalnici ci okreskach
Twister> Veru nema zmysel... Mimochodom... 11kW skuter pri vahe s vodicom 240kg ma rovnaky pomer vykon/hmotnost... ako 55kw felicia a 1100kg... Len kde sa trati ta maximalka...? asi to bude tym ze E=(1/2)*m*v*v - takze pre vysoke rychlosti potrebujes vacsi vykon... hmotnost v tom hra smiesnu ulohu zatial co rychlost podstatnu... Ale mna zaujmala i efektivita prevodu variatora vs. manulaneho radenia... a podla moznosti nejaky objektivny nazor na tie slabsie poloautomaty vs. skutre...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.