Téma: motul chain paste
28.4.2014 v 18:03
Máte s tím někdo nějaké zkušenosti?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motul chain paste
filboy>
Dnes se používají téměř výhradně zapouzdřené řetězy, čili mazat jej mezi čepem a válečkem jako u jízdního kola není potřeba a ani to díky O nebo X kroužkům nejde. Já vidím smysl mazání řetězu tam, kde dochází k nějakému tření a u mého řetězu k němu dochází mezi ozubeným kolem, válečkem a vnitřními články.
Pokud jsi perfekcionalista a započítáváš i tření vzduchu o vnějšek řetězu, tak si jej tím štětečkem pěkně natři.
Edit: Jelikož jsi zcela změnil příspěvek, nedává to smysl, ale měnit už to nebudu.
Naposledy editováno 28.04.2014 23:37:34
Dnes se používají téměř výhradně zapouzdřené řetězy, čili mazat jej mezi čepem a válečkem jako u jízdního kola není potřeba a ani to díky O nebo X kroužkům nejde. Já vidím smysl mazání řetězu tam, kde dochází k nějakému tření a u mého řetězu k němu dochází mezi ozubeným kolem, válečkem a vnitřními články.
Pokud jsi perfekcionalista a započítáváš i tření vzduchu o vnějšek řetězu, tak si jej tím štětečkem pěkně natři.

Edit: Jelikož jsi zcela změnil příspěvek, nedává to smysl, ale měnit už to nebudu.
Naposledy editováno 28.04.2014 23:37:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motul chain paste
fidlimydli> Já to změnil schválně.Špatně jsem se vyjádřil.
Je mi jasné,že v řetězu je trvalá nápln tuku,která je tam chráněna O nebo X kroužkem.
Ale ze všeho nejdůležitější je namazat místo,kde dochází k nějakému tření a to je mezi článkem a kroužkem.Pokud ten kroužek pojede na sucho,tak se ti vydře,prdne a vyletí ti ven mazivo,co je mezi válečkem a čepem.Ten článek se pak zadře a je po řetězu.
Když namažeš váleček,tak se ti na něj nalepí prach a funguje to jak brousek a vydřeš rozetu a pastorek.
Při správné funkci se ten váleček zaklesne do zubu a nijak se vůči rozetě nebo pastorku nehne,řetěz se ohýbá ve spoji úzkých a širokých článků v místě kroužku a proto hlavně tam mazat.
Je mi jasné,že v řetězu je trvalá nápln tuku,která je tam chráněna O nebo X kroužkem.
Ale ze všeho nejdůležitější je namazat místo,kde dochází k nějakému tření a to je mezi článkem a kroužkem.Pokud ten kroužek pojede na sucho,tak se ti vydře,prdne a vyletí ti ven mazivo,co je mezi válečkem a čepem.Ten článek se pak zadře a je po řetězu.
Když namažeš váleček,tak se ti na něj nalepí prach a funguje to jak brousek a vydřeš rozetu a pastorek.
Při správné funkci se ten váleček zaklesne do zubu a nijak se vůči rozetě nebo pastorku nehne,řetěz se ohýbá ve spoji úzkých a širokých článků v místě kroužku a proto hlavně tam mazat.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 4 | 16.7.2024 v 12:20 puffybodie |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 0 | 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod |
Kdy bych měl kupovat ojetou motorku Husqvarna SM 125, Husqvarna SMS 125, Husqvarna SMR 125 | lilbbasedgod | 0 | 15.7.2024 v 21:50 lilbbasedgod |
Husqvarna sms 125 Píst Husqvarna SMS 125 | Mateooo | 15 | 26.4.2023 v 09:16 Johny_Servis |
Husqvarna SMS 125 dušení Husqvarna SMS 125 | Mateooo | 14 | 11.4.2023 v 20:43 Mateooo |