já jsem spokojeným majitelem, tohoto kousku:
http://www.cezetmoto.wz.cz/roadster.htm
1 reakcí na tento příspěvek ČZ-cagiva Roadster
S tím že to bude někdo někdy generálkovat se vůbec nepočítalo, jednak to byla vlastně jen ověřovacé serie a i kdyby se to dělalo víc měla to být motorka na prodej ven, tam si měla odjezdit svoje a skončit v hutích.. tam se negenerálkuje motor 5x jako je u nás zvykem u dvoutaktů jež tomuto motoru předcházely.....
Takže jediné řešení je VANEP Domažlice, kteří dělají jako zakázkovou výrobu písty a výbrusy na cokoliv, samozřejmě vzhledem k ke kusové výrobě patřičně cenově ohodnocené....
Nicméně nevím proč sháníš výbrus, měl jsem na stole na opravu motor Roadster z první serie a po +-60 kkm měl volná ložiska kliky, zvýšenou vůli na oku ojnice pro pístní čep, ale nijak tragickou, takže jsem udělal ty ložiska a zbytek tam bez ostychu poslal zpátky a jezdí to dodnes... Válec, píst a kroužky nesly známky opotřebení jen zcela zanedbatelné.... naměřil jsem hodnoty zcela vyhovující.... Divivl bych se když tyhle motorky skoro nikdo nepoužívá v intenzivním provozu měl naježděno tolik, aby byl motor zrovna na válci vyběhaný...
Ten motor má jiné problémy.... první serie měly problémy s vačkami, na motorech se vačky měnily jak co do materiálu, tak co do časování, lišily se trochu i převody 4-5, vedení mazání, pak je tam pár konstrukčních nedotažeností až chyb.... Těch motorek je pár stovek a ještě jsou tři druhy motorů......