Téma: Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
 
28.5.2014 v 11:31
Nemáte někdo tip na dobrého servisáka tady někde v Praze 4, přip. i okolí, co by byl schopen změřit mi v motoru kompresní tlaky? Ta moje paštika začala žrát olej jako tank, včera jsem si připadal jako bych jel na Jawě 350. Nemám tu na to budík, tak si to nejsem schopen proměřit.

Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...

Že jsem debil mi nepiště, to už vím

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 13:23 | Nahoru | #1
Sice se povida, ze velky motory nejsou tak vyhoneny, ale prijde mi, ze v prumeru vydrzi to samy co maly a kdyz se posere, tak to stoji za to..jestli si ho chces nechat, nech opravit ten puvodni..jestli to chces prodat, vubec to neopravuj..treba se chytne nekdo, kdo si mysli, ze tam hodi jinej motor za par tycek a bude jezdit do zblbnuti..ten trilitr mi prijde jako zbytecne pridelana prace..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 14:11 | Nahoru | #2
_monty> repas puvodního motoru by vyšel tak na 90 tyček včetně práce servisu - nové pístní sady, nové šály, udělat hlavy atd...

Bez motoru je to neprodejné, resp. je, ale asi tak za 20-30 tyček...a na to prdím, to raději opravím a auto si nechám
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist