Téma: Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem
 
28.5.2014 v 11:31
Nemáte někdo tip na dobrého servisáka tady někde v Praze 4, přip. i okolí, co by byl schopen změřit mi v motoru kompresní tlaky? Ta moje paštika začala žrát olej jako tank, včera jsem si připadal jako bych jel na Jawě 350. Nemám tu na to budík, tak si to nejsem schopen proměřit.

Minulý týden se mi na tom vysypal pravý kat, jenže jsem tu káru nemohl odstavit a musel jsem jezdit, což mohla být vcelku zasadní chyba . Včera jsem aspoň endoskopem koukl přes otvory na svíčky do spalovacích prostor (njn, halt veterinář ), jestli tam neuvidím kousky keramiky z toho katu, domrdané horní plochy pístů, nebo poškrábané vnitřní plochy válců - na pravé straně všechny tři válce mokré, karbon co se normálně usazuje na horní ploše pístu byl rozpuštěný a uvolněný, kousky cca 1x1 mm, něco jsem vytáhl ven - jen normální karbon bez kousků keramiky, horní plocha pístů bez stop poškození, vnitřní plochá válců také bez viditelného poškození...levá straná vypadala vcelku taky normálně, jen byla sušší...potom co se vysypal ten kat, tak motor začal mít nepravidelný chod na volnoběh, ne úplně hned, ale po nějaké době...za jízdy nejde nic poznat, auto jede pořád stejně, i stejně táhne, jen jde slyšet rachot "šutrů lítajících v plechovce" - vysypaný kat...všechny svíčky měli elektrody solidně zanešené karbonem, resp. na levé straně na posledních dvo válcích měli svíčky vcelku normální barvu...aspoň jsem včera elektrody očistil od toho karbonu a hle motor začal jít na volnoběh vcelku normálně...
Jinak auto už před tím žralo olej, ale ne tak moc - což tipuju na gufera ventilů...chtěl jsem je nechat vyměnit, no ale pak se stalo tohle...

Že jsem debil mi nepiště, to už vím

1 reakcí na tento příspěvek Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

16.6.2014 v 16:14 | Nahoru | #1
monty> No, a to já pravě nevím, jestli to ma dobrý spodek, jak jsem psal, s borcem jsem mluvil fakt v rychlosti...ja osobně bych se taky přimlouval za to, zrepasovat ty hlavy a testnout, jestli to potom bude mít dobré tlaky než stavět nějakého kočkopsa...

Ten pašík je v plynu ...

P.S: no nechce se mi tam teď volat a ptát se, jestli ten spodek je ok a jestli by nešlo to a tohle...už tak tam volám pomalu co druhý den ...počkám na borce až mi zavolá, jestli půjdou v těch mých hlavách přefrézovat olejové kanály na ten 3litrový spodek...

Naposledy editováno 16.06.2014 17:20:11

(reakce na) Mrdka Passat 2,8 4x4 s KO motorem

18.6.2014 v 15:28 | Nahoru | #2
2stroke> Plyn stoji tolik, co cely auto ne?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist