Téma: Suché mazivo
28.5.2014 v 23:02
Už 2 roky se ve fóru nediskutovalo suché mazivo. Tak co je nového? Stále je to suché špatné a je lepší Petrolej, Konkor, WD, Motul, Motorex či cokoliv jiného? Vývoj jde dopředu a samozřejmě i zkušenosti, tak co je nového? Je stále lepší mokré lepidlo nebo se ukázalo, že suché taky funguje. Teď jsem měnil řetězovku a začínám se suchým Profi Dry Lube, protože se mi zkrátka u minulé řetězovky osvědčilo. To jsem na ní najel ale jenom 10.000 km od novoty a míru opotřebení jsem vyhodnotil pouze podle toho, že jak si řetěz "sednul" nabylo ho potřeba nějak často napínat, tak asi netrpěl. Beru to prakticky, že nepotřebuju při každém mazání za 100,-Kč chemie, abych odstranil to staré mazivo nasycené bordelem, který brousí články a pak namazal nové. K tomu je nejlepší ještě používat různé pračky a sračky a modlit se, abych si nerozleptal O, X, XX, Z kroužky. Nepochybuji o tom, že nejlepší je kardan a když už tak mazací scootoiler nebo jak se to píše (když to správně čvachtá).
Když na 30.000 km použiju několik balení klasického mokrého maziva a několik balení čističů, tak mě to něco stojí a obávám se, že v součtu to bude víc než samotná hodnota řetězovky (která je z výroby naplněna vazelínou pro namáhané čepy a jde jenom o to zmírnit tření mezi články). O tom, že se s tím musím srát a mít zašpiněný ráfek a vše kolem řetězu nemluvě. Suché mazivo zkrátka v přebytku odpadne, ale nežere prach ze silnic a není třeba ho z řetězu složitě odstraňovat.
Tedy budu celou dobu mazat suchým a jestli mi životnost řetězu klesně třeba i o 30%, budu stále v plusu a hlavně s čistým ráfkem a vším dalším kolem.
Jaké jsou Vaše zkušenosti? Já osobně mám zkušenost s oběma a přikláním se k suchu.
Těším se na reakce.
Naposledy editováno 22.06.2020 21:26:48
Když na 30.000 km použiju několik balení klasického mokrého maziva a několik balení čističů, tak mě to něco stojí a obávám se, že v součtu to bude víc než samotná hodnota řetězovky (která je z výroby naplněna vazelínou pro namáhané čepy a jde jenom o to zmírnit tření mezi články). O tom, že se s tím musím srát a mít zašpiněný ráfek a vše kolem řetězu nemluvě. Suché mazivo zkrátka v přebytku odpadne, ale nežere prach ze silnic a není třeba ho z řetězu složitě odstraňovat.
Tedy budu celou dobu mazat suchým a jestli mi životnost řetězu klesně třeba i o 30%, budu stále v plusu a hlavně s čistým ráfkem a vším dalším kolem.
Jaké jsou Vaše zkušenosti? Já osobně mám zkušenost s oběma a přikláním se k suchu.
Těším se na reakce.
Naposledy editováno 22.06.2020 21:26:48
1 reakcí na tento příspěvek Suché mazivo
To jsi na novém řetězu najel 10 000 km?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
V Storm 2014 + Suzuki DL 1000 V-Strom | Patton | 11 | 12.10.2024 v 11:36 Patton |
Rozsvícení kontrolky po umytí Suzuki DL 1000 V-Strom | alpik-62 | 9 | 30.9.2024 v 17:09 alpik-62 |
Posunutí plotny Givi monokey M7 na ... Suzuki DL 1000 V-Strom | Niki76 | 17 | 24.9.2024 v 19:53 Niki76 |
V-strom 1000 K7 houpe volnoběh, vyn... Suzuki DL 1000 V-Strom | DariusXT | 6 | 15.8.2024 v 19:01 Rooks |
KLV 1000 - dostupnost dílů Suzuki DL 1000 V-Strom, Kawasaki KLV 1000 | Kadlina | 4 | 30.5.2024 v 11:16 milor |