Zdravím, mám takový problém... Když je motorka studená, tak jí nenakopnu po 15 minutách kopání se kouknu na svíčku a je suchá, karburátor vyčištěný profoukaný vzduchem trysky pročištěny drátkem, vzduchový filtr vyčistěný a zkoušel jsem to i s vypojeným filtrem. Jiskru to háže krásně modrou. Zkoušel jsem 4 svíčky nové. Benzín v plovákové komoře je. Je tam ten plovák plastový na plastovém uchycení, takže nejde ani nijak štelovat hladina ani nic.. Jehlu jsem dal na 2 zářez od spoda (víc benzínu). a pak když to zkouším ještě kopat tak to někdy i chytne a jede to jakby se nic nedělo, volnoběh krásně drží, jde za plynem, pod plným plynem se nedusí maximálka 130Km/h v pohodě svíčka cihlová barva. Pak to chcípnu a už to zase nenakopnu, jen někdy po delším kopání a to už jsem tak spocený a s nohou v hajzlu... když se mi to někdy podaří kopnout, tak to schválně chcípnu a kopu na prázdno se sytičem, sytičem s plným plynem, bez sytiče plný plyn a s vyplým zapalováním a kouknu na svíčku tak je stejně suchá (zkouším to s vyplym zapalováním jen jestli je mokrá svíčka). V té motorce jsem ještě neviděl mokrou svíčku, jen pokud jsem ji sám namočil. Někdy když to chcípnu teplé a hned startuju tak to chytne třeba hned a zase jede normálně. Membrána na karburátoru není děravá ani nic. Všechno zkontrolováno a už si nevím rady. Startuju to tak, že najedu na horní úvrat s největším odporem, trošku ufouknu dekompresorem, ale jen opravdu trošičku až to má ještě nějaký odpor a pak pořádně kopnu. A někdo mi říkal, že mám zmáčknout dekompresor pákou jet dolů tak až dekompresor zacvákne zpátky a kopnout, ale to jede jakby naprázdno úplně lehce a taky to nestartne. Někdo nějaké rady? Byl bych vděčný, díky.