pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Takhle vypada zadni cast aktualne:
[/quote]
Ja tam teda vidim jeste hafo mista pro dalsi diry...
Jsem zvedavy jak poznam mezi 5-6tis ten chip a upravene svody na rsv... a pak taky doladit timery bohatosti smesy na RJ a taky podtlaky. Nemate nekdo samodomo merak nejaky? Nebo staci jedna hadicka na desce a proste oba valce srovnat na stejnou uroven? Kdyz jsem to mel rozhasene, tak to jelo fakt min, pak jsem dal cca tovarni nastaveni a zase leti jako pychla svine...
A pak zkusim jestli poznam rozdil s timhle...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Ladeni motoru mi moc smysl nedava, trochu znat jsou az opravdu velke a drahe zasahy. Navic casto se u V2 obetuje spodek a ziska se ve vrsku... jenze proc pak nejezdit na ctyrvalci?
To bigbore mi smysl dava, s tim to jede vic i vespod...
Na podtlaky mam carbtune.
Naposledy editováno 11.03.2021 16:47:03