Téma: Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
 
17.8.2014 v 17:11
Ahoj všem,
pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...

Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
Anketa: Pojede???
Jak fík
50%
26
Nepojede
0%
0
Rozlítne se při startu
2%
1
Zařve na brzdě
13%
7
Ani nechytne
0%
0
Bude to bez problému
6%
3
Najede něco km a konec
29%
15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

3.1.2015 v 22:38 | Nahoru | #1
dewwil>
A u tech ojnic je to nahnany materialem, zpracovanim, opracovanim nebo cim? Pac pri stejny plose ma I vetsi moment prurezu, oproti H, takze bych cekal pouziti I.
Celkem pekne popsano napr. zde.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)

4.1.2015 v 00:22 | Nahoru | #2
Dargas> materiál je lepší než u origo ojnic, a právě i tvar ojnice je zásadní, třeba např. zkus ohnout trubku kulatýho průměru a pak čtverhranného ... na jekl musíš vynaložit více síly... Jinak prý materiál origo ojnic u TLR je hodně kvalitní a obsah do 550ccm/válec by snesl utáhnout v klidu, ale u 1078ccm byly použity kvůli pístním čepům jiného průměru než origo a u 1120ccm taktéž a hlavně už jsou na tyto BB kity u TLR odzkoušeny, ojnice mají nižší váhu než original a písty zase větší takže se trochu kompenzuje i váhový rozdíl než kdyby byla použita standartní ojnice... Tady je jeden kit co se dá komplet koupit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist