pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Dargas píše: dewwil> no s tim jeklem si rozumime, ale praveze na ohybani je lepsi (odolnejsi) I, takze nechapu, proc vsichni delaj ten tvar H......traverzu v baraku mas taky orientovanou jako I a nikoliv H (vzhledem ke smeru zatizeni).
Zítra to proberem, dnes už to nedám...
Dargas píše: dewwil> no s tim jeklem si rozumime, ale praveze na ohybani je lepsi (odolnejsi) I, takze nechapu, proc vsichni delaj ten tvar H......traverzu v baraku mas taky orientovanou jako I a nikoliv H (vzhledem ke smeru zatizeni).
on ten směr zatížení u ojnice není stejnej jako u traverzy, vzhledem k profilu, a bude působit ve více směrech. A pak tam taky hraje roli technologie výroby, množství použitýho materiálu. Ale jestli je Pankl dělá H a používaj se v mnohem náročnějších aplikacích, tak asi není důvod se tím zabývat, navíc když nemáš moc na výběr A v tý diskuzi taky co jsi dával není jasnej závěr.