pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
assassin píše: Dewwil: ja gsxr k1 mel a bylo to pro me navykove svezeni - ale smrdelo to velkym pruserem :) bohuzel jsem potom uz nechtel zpatky presedat na TL ... Od te doby hledam u TL stale chyby a neni to porad ono :(
No, snad si na tu 4V Suzu nevytvořím návyk, protože se chci k tomu V2 od TL vrátit, je jedno jestli motor R nebo S, ale už to chci v jiném podvozku jako má Raptor, pouze s laditelnými tlumiči a nějakým tím tunningem motoru, pak to musí už fungovat Já vím, jsem optimista