pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Mileek píše: Třmeny jsou hodně gut, ale ty kotouče bych teda nechtěl... Jako pozlátko na stavbu do obýváku asi dobré, ale praktické užití? Proč to nemají odvrtané? Váha přes 1500g/kus a to se na webu chlubí, jak ušetřili 20% hmotnosti... 20% oproti čemu když OEM váží 1300g! Jak na tom bude bez děr chlazení kotouče? A co se dříve vymačká, 6 nýtů nebo 11?
Mimochodem, doufám, že k tomu bude i pořádná pumpa, jinak celá investice ztrácí smysl
Hmm, to je na zvážení
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Franco82 píše: Hmm, to je na zvážení
Já bych to tak černě neviděl, poprosíme Pepu o zvážení origo kotouče z TLR, který má 9 nejtů, je vrtanej a průměr 320mm a zvážit ten kotouč od Beringeru... Dle mě se musí porovnávat váha OEM kotouče vs Beringer kotouče na ten konkrétní typ motocyklu a nesrovnávat třeba kotouč od Beringeru ze Suzuki s OEM kotoučem z RSV4... Hlavní je, že Beringer má vše sladěno jako celek, tedy třeba kotouče mají o něco těžší, ale třmeny budou oproti OEM s váhou úplně někde jinde takže ve finále tu váhu stejně ušetříš. Před rokem jsem potkal týpka na GSX1000R K6 na pumpě v Letech a měl komplet brzdy od Beringeru(taky 6 nejtů, nevrtaný) a nemohl si to vynachválit a týpek co tam byl s ním na Duc 1098 mi to potvrdil, že se na tom několikrát svezl a kotví to parádně...