pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
dewwil píše: Mě je to celkem šumák jestli se někomu Triplík líbí nebo ne, za ty prachy to byla povinnost to koupit a když jsem viděl za kolik choděj r.v.2003 tak jsem vysmátej Jinak kamarád teď dělá z Tripla "kafíčko" takže čekám až to bude hotový a pak se na to vrhnu asi taky, viděl jsem zatím hrubou stavbu bez laku a je to nádhera, jako ten od Toma. Jinak už mi brácha k němu sehnal kábl a už se hrabu v TuneEcu
E: dneska jsem ho byl trochu prohnat a je na tom prdel
...no jasně ...já to myslel jako ftip ...třeba mě by se taky líbil i když v sérii bych ho nenechal
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
Filous píše: ...no jasně ...já to myslel jako ftip ...třeba mě by se taky líbil i když v sérii bych ho nenechal
jj, uvidíme jak se to vyvrbí, ještě musím nastavit TPS sensor, ukazuje mi při plně otevřených na 100% klapkách pouze 70%. Ale už mě ti kluci anglický serou, kvůli tomu musím vyndat celý throttle body, protože přes rám nelze TPS povolit, občas si u toho říkám zlatej japonec s vlastní self diagnostikou a dobrým přístupem k dílům, na TL1000R byl TPS sensor seřízenej za chvíli