pár fotek z úprav motoru TL1000R na 1120ccm... Jdem na to s Pepou1098 cestou litinových vložek (nikasilu v tomhle objemu nevěříme z důvodu slabých stěn válce a jejich hrozícímu se zborcení), zesílených zakázkových "H" ojnic a písty darovalo YFM700Raptor. Tak držte palce a snad koncem týdne bude motor dokončen TL1000 S/R zdar
Veškeré dotazy co by někoho zajímaly vám s Pepou v tomto topicu zodpovíme...
Naposledy editováno 20.05.2015 08:46:30
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Big Bore TL1120R - Odbržděno:)
ondraraz píše: Rogerer> Už jsem se tu na to ptal minulý rok já. A nakonec jsem ho tam dal. Rozměrově to sedí, jen mi to nejde tak hladce jak s tím origo, s tím jsem dal za den 400km jak nic, teď cítím ruku po 200km. Ale možná je to jen tím že to není origo Suzuki ale aftermarket, né tím, že to má jinak ohlé to kolínko.
Já na tom stejně víc jak 200km nedám ale dík, zkusím splašit origo
ondraraz píše: Rogerer> Už jsem se tu na to ptal minulý rok já. A nakonec jsem ho tam dal. Rozměrově to sedí, jen mi to nejde tak hladce jak s tím origo, s tím jsem dal za den 400km jak nic, teď cítím ruku po 200km. Ale možná je to jen tím že to není origo Suzuki ale aftermarket, né tím, že to má jinak ohlé to kolínko.
buď v klidu, Já kdybych si ho po jízdě držel na záchodě levačkou tak si ho urvu, dal jsem si níže rejsový řídítka a to kolínko tam zlobí a spojka je tužší než s origo řidítkyondraraz píše: Rogerer> Už jsem se tu na to ptal minulý rok já. A nakonec jsem ho tam dal. Rozměrově to sedí, jen mi to nejde tak hladce jak s tím origo, s tím jsem dal za den 400km jak nic, teď cítím ruku po 200km. Ale možná je to jen tím že to není origo Suzuki ale aftermarket, né tím, že to má jinak ohlé to kolínko.
Tak jsem tam dal taky aftermarket na TL a vypadá, že to bude fungovat. A ani bych neřekl, že to jde víc ztuha. Jen šponováky na bowdenu mám až úplně na konci