Pomohlo by tam strčit třeba takovou sadu a nebo je to samotným světlometem a nepomohlo by to. Neřešme STK apod.
Kromě změny masky (nebo její předělání na jiný světlomet) mě pak už jen napadlo to předělat na třeba H4 a nechat to propojit, aby svítila oba světlomety zároveň. Ale to nevím, co by to obnášelo.
Xenon urcite pomuze - preci jen realne dava 2x-3x vic svetla, coz je znat... Dal bych ho jen na potkavacku, na dalku je na prd - ale dala by se tam nabastlit bixenon cocka, pak je i na dalku ok.
Dalku muzes nechat h7 a pripojovat ji ke xenonu - tak to mam ja na TL
Vybojku zvolit co nejvic "zlutou" tzn tech 4200K - ty modry 6000K vic drazdi pomahace
2 reakcí na tento příspěvek Pomohly by "xenony"
Musím ještě mrknout, jeslti by se mě pod masku vůbec vlezli ty 2 "startéry".
Ta sada, co jsem dával v prvním příspěvku by mohla být?
Jinak samozřejmě věem dík
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/wink.png)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
mmks píše: a rozdíl mezi H7 a H7R? Nejlepší by bylo, kdyby šlo na jeden startér hodit dvě vybojky, které by se střídaly (ale elektrika je pro ně úplné tabu, takže netuším co by to obnášelo a jeslti by to šlo).
Musím ještě mrknout, jeslti by se mě pod masku vůbec vlezli ty 2 "startéry".
H7R je právě ta stíněná výbojka (má z boku dvě začerněný plošky) a měla by být lepší při nahražení klasický H7 halogenky v parabole co se týče oslňování. Na jeden starter nemůžeš zapojit dvě výbojky, každá musí mít svůj balast, protože při startu tam jde cca 22-25 kV a pak se po zapálení oblouku napětí sníží. Ono se to nezdá, ale ty balasty jsou motorku dost velký - já mám cruisera jak hovado a nebylo je kam dát - nakonec šli slim řídící jednotky před zadní blatník na kastlík od baterie (a bylo to o z pičichlup) a vlastní vysokonapěťový trafíčka do paraboly (mám slim provedení balastů a to se skládá ze dvou částí, tak to šlo rozstřihnout, propojit delším třížilovým kabelem a dát na dvě místa, aby se mi to vešlo). Můžeš koupit buď spešl sadu na motorku pro jednu výbojku, nebo klasickou na auto se dvěma výbojkama a buď použít jednu a druhou darovat, nebo obě. Krátkej xenon musí svítit furt a dlouhej buď halogenku, která svítí hned, nebo xenon, kterej svítí jak prase, ale 2-3 vteřinky nabíhá - to už si rozhodni. Sadu sem koupil přes e-shop někde od Chrudimi za necelej litr (2 výbojky H7R 4 200 K) a spokojenost.
Edit: Jinak tě úplně chápu, protože sem to měl zrovna tak - originál H4 na VTXce svítila jak bludička a jet v noci víc jak 80 byla sázka do loterie kam že se to vlastně řítim.
Naposledy editováno 05.09.2014 14:29:24
1 reakcí na tento příspěvek Pomohly by "xenony"
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/sjuk.gif)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
volna dosticka v brzdici Tokico 6x [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 34 | 12.5.2024 v 15:27 lenkochal |
vola trubky prednej vidlice Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 23 | 12.5.2024 v 15:20 lenkochal |
Alternator/regulator nabijanie Kawasaki ZX-12R Ninja | lenkochal | 5 | 8.10.2023 v 16:31 zdenysrx6 |
hadičky odolné brzdovce Honda CBR 900RR Fireblade, Kawasaki ZX-6R Ninja, Yam... | Trollface001 | 25 | 26.8.2022 v 06:45 FJRPEPA |
Knoty na lepení pneu [1, 2] Kawasaki ZX-12R Ninja, Kawasaki ZX-10 | riderr3 | 46 | 18.7.2022 v 11:18 kawapavel |