Téma: cestovní enduro
 
8.9.2014 v 13:40
Ahoj všichni,
ač je mi již čtyřicet, tak silnější motorku budu pořizovat až nyní. Zasekl jsem se na Jawa 250, kterou pořád mám. Před tím to byl samozřejmě Fichtl, pak Mustang, pak Simson a pak různé Čz a Jawa Čz od 125 - 250 ccm. Na ničem jiném jsem vlastně kromě půjčeného Drag Staru neseděl. Mám tři kandidáty ze třídy cestovní enduro a potřeboval bych poradit. Tipy, triky, nejčastější závady, vaše zkušenosti atd. Takže Cagiva Canyon, Honda Trans Alp nebo Yamaha Tenere ? Vím, že jsou tam různé obsahy, roky výroby, tak to specifikuji. Rok výroby od cca 1995 do 2000, a co se týče obsahu tak prostě kolem 650 cca .
Zatím předem dík moc za postřehy a rady.
Majk

1 reakcí na tento příspěvek cestovní enduro

12.9.2014 v 08:41 | Nahoru | #1
Taky tíhnu k těm starším kouskům . Jen se to nesmí začít s.át . Ceny dílů jsou stejně drahý jak na ty nový motorky a pak si člověk říká jestli má vůbec cenu do toho ty prachy cpát a nekoupit raděj něco jiného. Teď sem dělal karbce na Supertenerce a nebýt druhovýroby byl bych v tom za 20. Takhle jsem za to dal 8,ale všechno jsem si dělal sám. Když na tebe vybafne 5000,kč za jednu membránu z šoupátkem dělá se člověku mdlo ....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) cestovní enduro

12.9.2014 v 10:02 | Nahoru | #2
klump> To máš pravdu a to že ty díly jsou někdy i dražší než na nový stroje má svou logiku - ty motorky už se dávno nedělaj, takže dílů je buď omezený množství ze zásob nebo se dělaj v nějaký maloseriový výrobě, takže režijní náklady na výrobu, skladování a distribuci jsou větší.
Naštěsti se ale dá plno věcí na tyhle starší stroje sehnat z bouraček, je fakt že zrovna membrány a gumový příruby jsou problém, to už je ze starý bouračky nebo motorky na ND často nepoužitelný.
Čau, Tom
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist