V poslední době si většina začínajících jezdcu dává otázku jakou vybrat motorku o objemu 125ccm.
Prosím aby ste napsali který je nejlepší z těchto modelu podle vás .
1.)sportovní-Yamaha YZF-R125
Honda CBR 125
Aprilia rs4 125
Aprilia rs 125
Ktm duke 125
Derbi GPR 125
Yamaha MT-125
2.)endura-Derbi Senda BAJA 125
Yamaha WR125R
Ktm EXC 125
Blata Enduro 125 BXE
Yuki TR 125
3.)cestovní - Yamaha YBR 125
Honda CBF 125
Samozdřejmě nebudete seouhlasit .. Ano vím je jich ještě o hodně víc ,ale tohle jsou takové základní díky za odpovědi.
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku v 16 ?
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku v 16 ?
Nejlepší jsou ty nejdražší, ale i o třetinu levnější cbrko nadchne většinu dorostenců.
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku v 16 ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jakou motorku v 16 ?
Dbednarik píše: nebude tě bolet prdel jak po gay fetish pornu
Zkusenost?
Naposledy editováno 18.09.2014 09:24:29
S tímto doplněním bych to viděl takto:
Sportovní 4T: Honda CBR 125R
Sportovní 2T: Cagiva Mito SP525 - ten výkon samozřejmě můžeš odblokovat
Enduro 4T: AJP PR4 Enduro
Enduro 2T: KTM EXC 125
Cestovní 4T: Derbo Terra
Cestovní 2T: Dlouho nikdo nic nedělal kvůli povaze 2T motorů, dobrá je Yamaha TDR 125 , ale je to velmi starý stroj.
1 reakcí na tento příspěvek jakou motorku v 16 ?
JohnnyS08 píše: yamahattr125> "sportovní-pro výkon" - všechny v současné době vyráběný 125 jsou bohužel z legislativních důvodů omezeny na 11kw, takže tady není moc z čeho vybírat...
Ahoj, nemáš pravdu, respektive, máš pravdu jen na papíře. Dvoutaktní 125 se prodávají skoro bez výjimky s 11kW, ale je možné je odblokovat na výkon přibližně 25-32kW. Třeba stará Cagiva Mito jela po otevření přes 200km/h, předpokládám, že ta nová na tom nebude o nic hůře.
4T mají vždy těch 11kW bez škrcení, protože se přibližně kolem této hranice pohybují i možnosti toho motoru při zachování nízké ceny, dlouhých servisních intervalů a nízké spotřeby. A i při sprintech je vidět, že všechny 2T jezdí stejně a všechny 4T také.
Odladit Mito přes 30kw už je docela frajeřina a myslím, že jich v česku bude pár v rukách závodníků, jinak nic. 200km/h je možná úplný strop těhle závodních strojů, běžné Mito se dostane s dlouhým rozjdzdem tak na 160 a je rádo. Mě třeba Freccia znatelně zrychluje tak do 130, pak se ppoommaalluu ručička doplazí na 150 a konec.
A co se týče možného výkonu 4t - vzhledem k tomu, že yamaha u yfz-r 125 dosahuje 11kw i s dlouhozdvihovým motorem, což tedy pro nahánění výkonu rozhodně není nejlepší cesta, tak nepochybuji, že nebýt legislativních omezení, byl by výkon 4t výrazně dál.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Oprava skla na displeji Yamaha YZF-R125 | Ppatrik46 | 1 | 17.10.2024 v 06:18 Koudy01 |
Problém s palivovým čerpadlem YZF R... Yamaha YZF-R125 | winis | 26 | 1.9.2024 v 10:58 motoprislusenstvi |
Spotřeba oleje Yamaha YZF-R125 | Matesr125 | 1 | 22.7.2024 v 11:33 Vojtech193 |
Spotřeba oleje Yamaha YZF-R125 | Matesr125 | 16 | 17.7.2024 v 18:03 ja1 |
Outdoor Liberec Yamaha YZF-R125 | Surtur | 20 | 24.6.2024 v 07:52 Gahan37 |