Téma: Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?
17.9.2014 v 18:56
Zdar, dnes jsem našel v zadní pneu hřebík asi 2cm, takže žádný krovák a čistý průstřel. Zkaženou náladu jsem měl jen pro to, že jsem se místo projížďky musel vydat do servisu. No a tam mě vyděsili. Že výrobci pneu nedoporučují opravovat. Při nejlepšim bude utíkat a při nejhorším se vyvalí a praskne, což demonstrovali ukázkou části předni pneu, kterou měl borec opravovanou a roztrhla se ve 200km/h. Dali mi tam takovej ten gumovej hřeb s velkou plotnou zevnitř. Takovej měla i ta bouchlá guma. Říkali, že moto pneu mají nějaký nekonečný kord, který se přeruší pravě defektem. Jen pro info, jde o motoservis s dobrou pověstí. Na druhou stranu si takto opravovat pneu nechávají všichni. Mám to na 1200GS, je to v podstatě nová guma Metzeler. Jaké máte zkušenosti, komu to takhlě řamplo a zabil se. Nechávate si opravovat nebo kupujete nový. Chci se nechat uklidnit :), že hledám problémy kde nejsou.
Anketa: Co děláš po píchnutí pneu na moto
Koupim novou
13%
17
Opravim nějakou sadou sám (knotem) a neřešim
60%
77
Nechám opravit v pneu servisu
27%
35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 11:57 | Nahoru | #1

gugo píše: KATRTER> A jak jezdis na novy gume ? Vono totiz riziko ze ti ujde dobre zalepena guma je uplne stejny jako ze pichnes. I projev je uplne stejnej proste guma zacne pomalu uchazet, takze se to projevi nejspise tak, ze to zacne uchazet a rano prijdes k motorce, ktera ma prazdny kolo (kdy uz se neco stane).
Ber to tak ze kdyz to ma vylitnout, tak to obvykle vylitne pri nazouvani protoze tam hupnes 8baru aby si to skocilo na rafek.



ty davas 8baru, aby ti to naskočilo na rafek vzdyt na ty nalepce, co je na novy pneumatice jasne pisou, ze nesmich prekrocit 4 bary

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Po píchnutí pneu neopravovat a koupit nové?

19.9.2014 v 12:14 | Nahoru | #2
spalovac> Svete div se , ale jsou gumy co ti na rafek proste pri 4 barech nenaskoci.
Namatkou anakee2 ani hovno.
Tedy nez ze bych nejaku takovou cedulku celt, ale zcela jiste se bude jednat o dlouhodoby tlak ne o montaz.

A jee...ted tu zase budou pohadky o tom jak tlak nesmi prekrocit urcitou hranici jinak je guma mrtva a nebezpecna svemu okoli.

Jenom pro upresneni, ja to fakt na tech hornich mezich nekontroluju ale kompresor fouka neco okolo 8 , takze kazda guma se bude foukat tak na 4-8 nez naskoci patka a pak se hned ufukuje.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Na neutrál točí kardan BMW R 1200 GS BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 3 7.10.2024 v 20:01 Otmarlojzek
který ročník vybrat BMW R 1200 GS Kuzy 16 26.9.2024 v 17:54 TomH
EWS BMW R 1200 GS Fuksino 2 25.9.2024 v 09:47 servisák
BMW servis Ostrava a okolí BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 8 22.9.2024 v 19:00 FrancisR
BMW R 1200 GS - 2005 Výroba klíčku BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure Otmarlojzek 26 22.9.2024 v 10:30 Ivos


TOPlist