Jen upřesním, že si budu dělat řidíčák do 35kw, na motorku mám něco kolem 25000,- (jsem chudý student.. :D) a zatím sbírám zkušenosti na 125 pitbiku :P. Motorku chci hlavně na dojíždění do školy nebo jen kolem komína si zajezdit.
Díky za názory
takže je opravdu potřeba úměrně tomu postupovat. jestliže mě fichtl bavil na základce, neznamená to že mně to samý dá v 18.
pokud máš 25 litrů a A2, ber géeso
Naposledy editováno 17.09.2014 20:39:28
2 reakcí na tento příspěvek První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
Takže bych to viděl na 2 možnosti: koupit 125ccm, nebo kolem 15000 50ccm, rok jezdit, pak prodat a kolem 30 000 koupit 500ccm
Doli4 píše: to trigr: jo jo, bohužel s 350 bych se styděl přijet do školy , ale věřím ze se jedna o úžasné motorky ;)
Takže bych to viděl na 2 možnosti: koupit 125ccm, nebo kolem 15000 50ccm, rok jezdit, pak prodat a kolem 30 000 koupit 500ccm
Tsss, já ve tvým věku už 3 roky lítal po brigádách abych na třindu měl. Podle mě je to na začátek dobrej stroj.
1 reakcí na tento příspěvek První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
bledemon: proti Yuki nic nemám takže dík za tip. Právě cbr se mi líbí, ale měřím 190, takže spis nějaký naháč nebo motard...
Naposledy editováno 17.09.2014 21:24:00
1 reakcí na tento příspěvek První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
vikik: díky za info, něco takovýho jsem chtěl slyšet
Naposledy editováno 17.09.2014 21:36:27
1 reakcí na tento příspěvek První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
Edit pismenko
Naposledy editováno 17.09.2014 22:10:24
První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
500 má smysl, pokud už máš něco málo na motorkách za sebou - píšeš 150 pit bike, tak jestli máš sto/dvěstě mth, nevidím důvod proč nejít do 500 - nebo máš zažitý provoz z auta (klasicky minimálně 30 tkm a ne jen po dálnici). nebo jsi talent a nebude ti půllitr činit problém.
za mě...od 13 příležitostně babeta (dohromady cca 3.000 km), v 16 vlastní mustang (cca 7.000 km), v 17 175 (cca 6.000 km, od 18 do 23 350 (cca 20 tkm)...v 21 jsem si mohl půjčovat 600 shadow (cca 2-3.000 km). měnil jsem motorky dřív, než mě omrzely. na rovinkách výkon chyběl, ale zatáčky jsem mohl jezdit...výrazně líp
pak byly roky, kdy jsem nejezdil, nebo si jen dvakrát/třikrát za sezonu něco půjčil (tak 500-1.000 km ročně).
v 28 jsem si pořídil b6 a teprve zjišťoval, jaké je to nebrzdit ostatní v zatáčkách
trigr píše: Nevim 640... na litacich s dvoukomorama hnusna neni , za me hezci ne GS 500
No viděl bych to přesně obráceně Pěkná je podle mě tak třeba 638 ale tenhle styl kterým chtěli konkurovat nevím čemu je spíš srandovní..Black Style,Red Style atd..Jak u kolotočůPrvní motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
1 reakcí na tento příspěvek První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
Jen je třeba hlídat hladinu oleje, jelikož když za jízdy blikne kontrolka, je už prakticky vždy pozdě a navíc motor je zrádný tím, že při klidné jízdě olej prakticky vůbec nespotřebovává, ale jak se "vezme pod krkem", je schopen sežrat i půllitr na pár stovek km. To není závada, ale vlastnost.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
chiro2 píše: Za ty prachy se dá najít GS 500. Je to hodná motorka. Já měl první "velkou" MZ 250 a ta se neomrzí snad nikdy. Jede to jak pila, je to lehký, hravý a dá se z toho nastrojit krásná cestovní motorka. Do začátku s nízkým rozpočtem super stroj, a ještě ti zbyde na hadry, helmu atd. To jsou taky věci který by jsi neměl opomenout.
Taky to vidím na MZ. Brácha jezdí už 2 sezonu na 150 a taky chodí do školy,prachy žádný a ta MZ je prakticky nezničitelná. Nic se nesere a když už je něco potřeba vyměnit jako třeba spojka tak lamely sem mu kupoval za 95 korun Díly se válí všude kolem a provozu stíhá parádně. Podle mě ideální na začátek a lepší než 125 ve 4t. A hlaně je paráda, že ta motorka neztrácí na ceně.
Já začínal tak,že sem si ve 13 koupil za 1800 mustanga s TP a na tom jezdil do 16 ti(mám ho dodnes doma a nikdy z domu nepůjde). pak 250 panelku - To bylo pro mě kladivo . pak sem jezdil jen ve městě tak Piagio NRG extreme 70 polini - pecka na hraní ve městě. mimo sem ho trápil i když letěl 100kmh. No a pak už sem začal vydělávat ty miliony tak to šlo nahoru 600 a vejš ale to už mi bylo 20. No a dnes když jedu s dětma na kolo, na houby nebo pro rohlíky sednu na babetu a je mi putna jak na tom vypadám. Jedu za nic a hlavně nešlapu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
No uznej sám
Edit: Jinak ty samolepky tam dal původní majitel. Nic moc, ale prej to přidá tak 20% výkonu, tak jsem je tam nechal
Naposledy editováno 18.09.2014 07:09:32
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
První motorka: 50ccm nebo 125ccm nebo 500ccm
Za mě (ze zkušenosti) jdi do GS 500
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
špatně funkční sytič Honda CBR 125R | Marcus_23 | 7 | Dnes v 09:28 Krautkopf |
Palivové hadice - jaké Suzuki GS 500E | Dejwidos | 7 | 14.10.2024 v 13:19 Zdenalbenal |
Jaký kufr pro 2 helmy Suzuki GS 500E | Dejwidos | 10 | 4.10.2024 v 11:54 Metric |
Zvýšení výkonu nsr 125 Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Mikeš011 | 20 | 29.9.2024 v 19:27 kokoška. |
Kolik km musím ujet, aby se motorka... Suzuki GS 500E | ViraxRider | 18 | 12.9.2024 v 14:28 tun |