Téma: Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili
Ahoj, zkusi někdo poradit? Koupil jsem motku Aprilii Pegaso Stradu. Ma nainstalovane laděné výfuky MIVV. Pri prudkém ubrání plynu, při jízdě z kopce, nebo při tůrování extrémně střílí do výfuku až z něj lítaj plamínky. Neni to nic prijemnýho a otravuje to jizdu, navic to prý poškozuje ventily. Vzduch na svodech by neměl být přisáván. Novou svíčku mam objednanou, ale mam takovej pocit, že to nepomůže. Prijde mi, že se to dost uchcava...Diky za každý názor...

Naposledy editováno 22.10.2014 11:23:52

1 reakcí na tento příspěvek Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

26.12.2014 v 13:20 | Nahoru | #1
Musim říct, že po nastudování mnoha for a diskuzí jsem mírně zvíšil volnoběžné otáčky (ze 1400 na 1500) a nastavil CO z továrních 10 na 18 (původní majitel pouze naisntaloval laďáky a víc neřešil). Motocykl přestal za studena škubat. Střílení se výrazně omezilo.
Za studena, jak jsem již zmiňoval, při nízkých teplotách nestřílí vůbec. Uplné střílení by se dalo nejspíše odstranit pouze zaslepením AIS ventilu. Slouží k přívodu vzduchu do výfukového potrubí, kde pak dochází ke spálení zbylého, neshořelého paliva. Je tam kvůli snížení emisí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pegaso strada s ladaky mivv extremne strili

Skvělá odpověď, děkuji! 28.12.2014 v 20:05 | Nahoru | #2

Vydrik píše: Musim říct, že po nastudování mnoha for a diskuzí jsem mírně zvíšil volnoběžné otáčky (ze 1400 na 1500) a nastavil CO z továrních 10 na 18 (původní majitel pouze naisntaloval laďáky a víc neřešil). Motocykl přestal za studena škubat. Střílení se výrazně omezilo.
Za studena, jak jsem již zmiňoval, při nízkých teplotách nestřílí vůbec. Uplné střílení by se dalo nejspíše odstranit pouze zaslepením AIS ventilu. Slouží k přívodu vzduchu do výfukového potrubí, kde pak dochází ke spálení zbylého, neshořelého paliva. Je tam kvůli snížení emisí.


Zdarec, líbí se mi jak sis sám našel cestu k vyřešení problému. SAIS ventil se dá zaslepit snadno a pak bych ještě doporučil změřit někde na emisní stanici skutečnou bohatost, teprve podle obsahu CO zjistíš,jak tvůj motor s laďáka spolupracuje. Optimální hodnota pro tvůj jednohrnek by mohla být asi 2,5-3,0 %, samozřejmě při zahřátém motoru. Rozsah korekce na přístrojové desce je od -128 do 128, takže jsi zatím pomyslným šroubkem bohatosti zatočil jen o malý kousek. Čím vyšší číslo, tím bohatší směs a tedy vyšší %CO. Seřízení ovlivní nejen volnoběh, ale i chod na malé zatížení cca do 1/4 plynu. Tyhle velké jednoválce a Euro3, to fakt nejde moc dohromady, ty se prostě musí nakrmit.
Hodně zdaru Geloš
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Omezení hluku Rakousko Aprilia Pegaso 650 Strada AndY125 11 23.8.2024 v 23:41 osiris
Jak se prodávají starší motorky [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CBF 500, Suzuki SV 650, Kawasa... jkprg 56 6.8.2024 v 15:18 TurboLover
Aprilia Pegaso 650 strada - při dol... Aprilia Pegaso 650 Strada AndY125 6 19.5.2024 v 10:58 FiZzeR
Výměna zadního diodového světla na ... Aprilia Pegaso 650 Strada lubis 4 3.5.2024 v 09:14 Jerry501
Kufry na pegaso Aprilia Pegaso 650 Strada vildaaprilka 5 13.9.2022 v 03:26 pega


TOPlist