kolega, který se na vedlejšák zabývá autoservisem (dílna po otci), mě často strašil, jak se od kde čeho dělají falešné kopie dílů (vzduchové filtry, brzdové destičky apod.), a jak je poznat podle šarže, písma apod.
Zajímalo by mě, jestli je nutné něco takového u nás hlídat i u motocyklových dílů. Zrovna jsem řešil olejový filtr a narazil jsem na stránku, kde jsou zajímavě nízké ceny.
Máte někdo špatné zkušenosti?
Díky a pohodové čekání na novou sezonu ;)
2 reakcí na tento příspěvek Repliky dílů
Porad je toho k vyberu dost ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
assassin píše: Rrss: tak u novyho auta dpf zasadni problem neni - na trhu je dost automobilu takze se klidne problemovym tfsi motorum a motorum od psa muzes vyhnout ... Dpf je draha sranda - to uz kazdy dnes vi, a za me je dobre zento tam je, protoze s dieselu fakt lita hroznej bordel - kdyz si chci koupit novy nebo zanovni dieselovy auto musim pocitat s tim ze me ceka draha vymena dpf. To ze uz kuchani nebude tak smadne je podle me spis plus.
Porad je toho k vyberu dost ...
Udělal jsi mi radost....v tomto názoru na DPF se jako v jediném shodnem oba
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Repliky dílů
assassin píše: Rrss: tak u novyho auta dpf zasadni problem neni - na trhu je dost automobilu takze se klidne problemovym tfsi motorum a motorum od psa muzes vyhnout ...
To právě první rok nikdo netušil. Hodně lidí nevěděla ani druhý rok. Pak automobilka přišla s "řešením" .. a to taky nefungovalo. Další průserový rok.
Ano, motorům od VW a PSA jsem se vyhnul obloukem a tak mi v autě tiše ševelí "žilinský zázrak" :) startuje, jede, nežere, nepotřebuje DPF, nekrade se - samé výhody. 80 kW atmosféra 1.4
Dawe: to mi nepodsouvej, automobilku vlastnit ani zakládat nechci a tys taky žádnou nezaložil ani nevlastnil.