Téma: Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2
 
7.12.2014 v 17:16
Ahoj

Mám Varadero a už mi dosluhují Metzelerky EXP chci přezout na Conti TRAIL ATTACK .....
Jezdím pouze po silnici
Má někdo zkušenost mezi TRAIL ATTACK první a druhé generace ????
Dle foto vypadaj pneu totožně ale předpokládám jinou směs ...
Recenzí na první generaci je spusta ale na druhou jsem nic nenašel
Ne vždy je novější lepší.....
Ocením osobní zkušenost s vlastnosmi a nájezdem km

Díky mooooc







Naposledy editováno 07.12.2014 17:18:34

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

7.12.2014 v 22:09 | Nahoru | #1

seikos píše: včetně mě. Dojezdil jsem NEXT a s díky se vracím k první generaci. Nestojí to za nic.

Co se týče těch Trail Ataků, tak když jezdíš POUZE asfalt, obuj tam čistě silniční cestovní gumy. Něco jako Pirelli Angel GT. Na asfaltu ti udělají lepší službu



Tak schválně ... kolik si na nich najel ????
Jinak aspoň držej ???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Continental Trail Attack rozdíl Trail Attack 2

8.12.2014 v 08:11 | Nahoru | #2

Petr_TA píše: Tak schválně ... kolik si na nich najel ????
Jinak aspoň držej ???


Zadní jsem vyměnil za NEXT, když mi odešla po 14 tis Tourance (vyměněno na zákonné hranici). Vpředu jsem nechal Tourance. A NEXT byl vzadu po 8tis KO (pod zákonnou hranicí) a to jsem na ní jezdil jen kolem komína. Žádná dlouhá dovolená, kde bych ji oddělal na dálnici. Sjel jsem ji až na plátno (11tis) a vyměnil jsem ji za starou dobrou Tourance, společně s tím že jsem dal na předek původně zakoupený NEXT.

Tourance přední: 22tis
NEXT přední: ještě nevím
Tourance zadní na plátno: 16tis
NEXT zadní na plátno: 11tis

Next mi nikdy nijak neustřelila, ani na mokru. Ovšem to ani Tourance. Ve výsledku jsem usoudil že nevidím (bez extrémních pokusů co to dá) žádný extra rozdíl mezi NEXT a Tourance. S tím, že NEXT vydrží o cca 30% méně a totálně tě diskvalifikuje z jakéhokoliv terénu. To s Tourancí jsem přejel Rumunsko s 50% šotolinových cest a třeba offroadová passa v Dolomitech. S NEXTem bych si to rozhodně nedovolil. A nejde čistě jen o to jaký to má vzorek, ale Tourance je prostě stavěná víc do terénu, takže je tužší. Nemusíš se tolik bát že ji někde prorazíš.






















Naposledy editováno 08.12.2014 08:12:48
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist