Téma: OT: filcka 1.3MPI
 
26.12.2014 v 18:41
Je tu někdo, kdo se vyzná v uvedené pomstě? Sestra si z čirého masochismu jednu pořídila na dojíždění, tak bych do toho potřeboval trochu proniknout. Základní servis je ok, ale pak pročítám články např. o čištění klapky a to by mě zajímalo.

Případně kdyby tu byl někdo ze vsetínska a chtěl s tím pomoct, bude vítán.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 23:03 | Nahoru | #1

AndělČK píše: Jaké sítko v reduktoru? Tam by žádné být nemělo.

Bývalo ve směšovači na přívodu.Jeden system měl malý filtr a druhý mosazné sítko.Ale říkám,dělal jsem to naposledy na Favoritu a za ty léta se toho dost změnilo.Jen vím,že třeba na ještěrkách u směšovače ten malý filtr u přívodu je taky a když je zacpaný bordelem z nekvalitního plynu,tak ještěrka taky chcípá,má problémy nastartovat a nedrží volnoběh.

(reakce na) OT: filcka 1.3MPI

26.12.2014 v 23:36 | Nahoru | #2

Vítězslav_Máří píše: Bývalo ve směšovači na přívodu.Jeden system měl malý filtr a druhý mosazné sítko.Ale říkám,dělal jsem to naposledy na Favoritu a za ty léta se toho dost změnilo.Jen vím,že třeba na ještěrkách u směšovače ten malý filtr u přívodu je taky a když je zacpaný bordelem z nekvalitního plynu,tak ještěrka taky chcípá,má problémy nastartovat a nedrží volnoběh.

má pravdu. A kor v tomto počasí je to sítko náchylný na čistotu. Obecně je blbost koupit takový auto ale resitelny to je. Prošel jsem si tím kdysi na Opelu Omega. Jede, nejede, nastartuje, zamrzne smesovac a časem se to naučíš i sám serizovat...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist