Případně kdyby tu byl někdo ze vsetínska a chtěl s tím pomoct, bude vítán.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) OT: filcka 1.3MPI
AndělČK píše: Jaké sítko v reduktoru? Tam by žádné být nemělo.
Bývalo ve směšovači na přívodu.Jeden system měl malý filtr a druhý mosazné sítko.Ale říkám,dělal jsem to naposledy na Favoritu a za ty léta se toho dost změnilo.Jen vím,že třeba na ještěrkách u směšovače ten malý filtr u přívodu je taky a když je zacpaný bordelem z nekvalitního plynu,tak ještěrka taky chcípá,má problémy nastartovat a nedrží volnoběh.Vítězslav_Máří píše: Bývalo ve směšovači na přívodu.Jeden system měl malý filtr a druhý mosazné sítko.Ale říkám,dělal jsem to naposledy na Favoritu a za ty léta se toho dost změnilo.Jen vím,že třeba na ještěrkách u směšovače ten malý filtr u přívodu je taky a když je zacpaný bordelem z nekvalitního plynu,tak ještěrka taky chcípá,má problémy nastartovat a nedrží volnoběh.
má pravdu. A kor v tomto počasí je to sítko náchylný na čistotu. Obecně je blbost koupit takový auto ale resitelny to je. Prošel jsem si tím kdysi na Opelu Omega. Jede, nejede, nastartuje, zamrzne smesovac a časem se to naučíš i sám serizovat...