Téma: Zkrácení zdvihu USD vidlice
 
28.12.2014 v 16:44
Překopávám svoje DR 600 a instaluju tam vidle z RMZ 250 2004. Problém je, že je třeba omezit zdvih, aby kolo nenaráželo do svodů při maximálním propružení (zhruba je to nějakých 60 mm). Máte nějaký nápad jak omezit zdvih vidlice?

Kam instalovat podložku?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Zkrácení zdvihu USD vidlice

28.12.2014 v 20:07 | Nahoru | #1

Dolph-cz píše: to je nesmysl,výškou hladiny se "doraz" ladí běžně



Výškou hladiny se "neladí doraz", ale upravuje progrese pérování.

(reakce na) Zkrácení zdvihu USD vidlice

28.12.2014 v 21:05 | Nahoru | #2

radi5 píše: Výškou hladiny se "neladí doraz", ale upravuje progrese pérování.



celkem vím jak to funguje už jsem si pár vidlí dělal k obrazu svému.

každopádně stojím si zatím,že by celá jeho úprava ze začátku mohla klidně spočívat ve vyšší hladině oleje ,případně i trošku hustší olej, požadavek je ubrat jen 6 cm,to by na motokrosové vidli,která je už i origo laděná dost na tvrdo neměl být problém.
nebude ho to stát vůbec nic a viděl by,co to bude dělat...

stejně tady nevíme na co to vlastně chce-jestli na cestu,nebo do lesa,nikdo tady neřešil délku té vidlice proti originálu...ono je tam těch ale více....

pokud to chce do lesa a jen tam dá nějaké podložky,aby ta vidle byla kratší,tak to nebude mít u konce téměř žádnou progresi a půjde na doraz těch podložek-podle mně bez dalších úprav jako je právě zvýšení hladiny oleje,posunutí toho balonku co zmiňoval assasin atd. je to vyložená prasárna...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist