Téma: Boxster nebo Z4
 
8.1.2015 v 10:50
Ahoj,
premyslim, ze na jare poridim cabrio. Ma to byt treti auto do rodiny, vikendovka. Jeste do nedavna jsem byl presvedcen, ze to bude Boxster - pripada mi nejsportovnejsi, ale jak tak do toho zabredavam vice a vice, vychazi mi z toho ted mozna trochu lepe Z4 - za dane penize koupim lepsi kousek, vetsi vyber, asi levnejsi udrzba, chapu Z4 vice jako auto pro denni jezdeni (coz by se mi vlastne hodilo, jezdim 50tkm rocne, tak ze bych auta stridal).
SLK asi ne, ale zase ma vyhodu plechove strechy, nevyhodou je, ze 6V motoru je malo a jsou drahe, levne jsou 200 kompressory. A ja chci 6 valec, v Z4 jedine 3.0.
Zkuste polozit na stul duvody, proc to ma byt Z4 nebo proc by to mel byt Boxster.
A DULEZITE - merim 190cm - jak dobre se vejdu do obou?
Jeste pridavam info, ze to ma stat kolem 300t Kc, tzn. Boxster rok 2001/2002, Z4 urcite o 2-3 roky novejsi.
Diky!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

11.1.2015 v 22:51 | Nahoru | #1

Cuba_GSXR píše: tak S2000 fakt ne... sice ma velky koule a je to fakt pekelny kreslo... ale kdyz blbe parkrat přeřadíš, tak si muzes do japonska nechat poslat pro novou prevodovku... stoji kolem kila... celkove to je auto hrozne citlive na zachazeni... mel jsem to moznost ho mit asi pred 6 lety... afera s prevodovkou je vlastni zkusenost... co se tyce vysky tak ja se 178 cm jsem se do ni sotva vesel... se 190 cm bych premyslel spis o SL... nebo neco min sportovniho jako treba EOS...

a hlavne S2000 bys tezko shanel

U S2000 nejde blbě přeřadit-tam řadíš jen pohybem zápěstím a ten kdo u S2000. To auto snese hodně tvrdé zachzení hodně tvrdé a FUNGUJE troufám říct že na okruhu by většina aut nevydržela tolik co honda pokud by jsi jí držel u krku pořád v červenym, brzda, plyn a furt řadit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Boxster nebo Z4

13.1.2015 v 10:38 | Nahoru | #2

Jirka749 píše: U S2000 nejde blbě přeřadit-tam řadíš jen pohybem zápěstím a ten kdo u S2000. To auto snese hodně tvrdé zachzení hodně tvrdé a FUNGUJE troufám říct že na okruhu by většina aut nevydržela tolik co honda pokud by jsi jí držel u krku pořád v červenym, brzda, plyn a furt řadit.



vim jak se u S2000 radi rok jsem jednu vlastnil... jak to jede vim taky moc dobre, protoze na okruh jsem ji bral celkem casto... nez jsem zjistil jak to zere gumy s tim prerazenim... otazkou je, co mas namysli pod pojmem "blbe preradit"...

prave na okruhu kdy jedes "strop" a snazis se urvat kazdou setinku sekundy a v navalu adrenalinu se snazis nekdy preradit o pikosekudu drive, nez je spojka ve "spravne poloze"... nebo pri spatnem podrazovani ve vysokych otackach... je potreba si uvedomit ze to toci skoro 10 tis/ot. takhle blbe parkrat preradis a mas vydelano... kdyz mi z japonska posilali novou prevodovku, tak rikali ze je to celkem bezna vec a ze tech prevodovek posilaji do sveta takhle dost.. ze si lidi musi davat holt bacha... ale vetsinou je posilaji kazdemu jen jednou... od te doby uz prej kazdej radi lip

Naposledy editováno 13.01.2015 10:39:30
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist