globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!
 
16.1.2015 v 14:58
Zdrvim všechny, který už svrbí heftová ruka.

Jak je to teď po novém roce s prodejem rámu s papírama?

Předpokládám, že je to jako prodávat celou motorku. Papíry mám v depozitu a podřebuju je odhlásit. Takže je potřeba?:

- kupní smlouva
- čestné prohlášení od kupujícího (notářsky ověřená)
- pojištění
- evidenční kontrola?... fak nevím jak!!!

Nebo je to jinak? Poraďte mistři prodejci. Díky.

Naposledy editováno 16.01.2015 15:00:22

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

18.1.2015 v 22:28 | Nahoru | #1

Dave81 píše: Pokud si někdo kupuje NOVOU motorku rovnou na okruh, nemusí ji niokde přihlašet a žádný starosti s papírama nemá. Tak mi spíš řekni jakej je v tomto případě důvod se jich nějak zbavovat?
To samý, pokud si motorku na okruh dovezeš - nutí tě někdo ji přihlašovat, abys pak jak říkáš "musel mít starosti" s papírama s byl skoro donucen je prodat?
Všechno cos tady napsal jsou alibistický řečičky.

Já ti povím jak to je ve skutečnosti:
Většina lidí se rozhodne přestrojit moto na okruh a viděj prachy v tom, že někomu střelej doklady. Že si k těm dokladum o pár týdnů později někdo štípne třeba zrovna tu jejich motorku už jim asi nedochází. Nebo myslej, že tu motorku k dokladům si někdo doma vyrobí???



Nebavím se teď o prodávání papírů bavím se o tom že je spoustu motorek který jsou prostě legálně a záměrně bez papírů o prodeji papírů nemluvím... Ale chápu kde se motorky bez papírů berou a na tu tvojí druhou úvahu jsem asi moc slušnej nepřemýšlím nad tím že na světě jsou takový zmrdi a kradou motorky, pro mě je to prostě nepředstavitelná věc tudíž řeším jen legální stránku věci. Jen by mě prostě zajímalo když mám motorku bez papírů prokazatelně NEKRADENOU jestli jí prostě může někdo někdy LEGÁLNĚ přihlásit či nikoliv Myslel jsem že právě motorky už od novoty bez papírů nic špatnýho nejsou. Mají VIN jsou dohledatelný pak se někde rostřelí nějaká vrána takže existují papíry ale není rám. Proč nejde vzít ty papíry z tý zníčený a dát na jinej rám? bavím se teď opravdu jen o legální stránce věci ne že s tím všichni podvádějí a rámy na férovku přebouchaj :/ Mělo by prostě jít to odvést k dealerovi on zjistí že obě motorky nejsou kradený a přepsali by to Vím že jde, že když dám K.O motorce tak si můžu koupit fungl novej rám a papíry mi na to napíšou, proč to teda nejde na jetej rám?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak teď po 1.1. prodat papíry?!!!

19.1.2015 v 08:46 | Nahoru | #2
shifty> Samostatný papíry bez rámu jen na tvou moto bez TP nedostaneš bez obtíží, musíš mít starý poškozený rám s TP na tvé jméno, tvoje moto bude vcelku s jiným VIN rámu, takže musíš mít doklad o nákupu rámu (účet nebo kupní smlouva, když není fungl), lepší je mít fungl rám bez VIN-odpadne pak vysvětlování proč k němu nejsou TP a může se zjistit, že už na tvý starý VIN, když jsi prodal TP jezdí jiná motorka , poté vyjádření o shodě rámu třeba Yamaha Czech Republic, atd..., žádost o přestavbu, proto je lepší koupit rám s TP a přeházet to, je to míň papírování a běhání a vyjde to někdy i levnějš a bez problémů s PČR.

Pokud si prodal při nákupu funglovky na okruh TP, tak počítej, že už na ty TP jezdí jiná motorka a jakmile bys chtěl přepsat jiný papíry na tvůj VIN tak se příjde na to, že už s tím tvým VIN někdo jezdí a nebude to pro oba prdel to vysvětlovat na PČR...

Spíš se bude řešit to, proč k tý tvý už papíry nejsou a kde jsou. Kradená být nemusí, ale třeba tvůj VIN trvale vyřazen z evidence v EU atd...

Naposledy editováno 19.01.2015 08:50:09
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist