No, asi jsem se špatně vyjádřil, na léto mám liťáky a na zimu plecháče, takže mám kompletní dvě sady kol. Nemám problémy, jenom kvůli přehazování kol musím do servisu a ještě platím za jejich vyvážení. Skoro vždycky pak mám jinak příčku volantu. Na dřívějších autech jsem si sady vždy přehazoval sám, ale pak se mě jeden kamarád ptal, proč je nenechám pokaždé vyvážit. To mě docela překvapilo, protože s tím jsem neměl nikdy problémy. Dokonce ani technik mi to nedokázal nějak přesvědčivě vysvětlit. Ale poslechl jsem, takže na jaře a na podzim jedu do servisu, vezu sebou druhou sadu kol, tam mě to přehodí a ještě vyváží, pak většinou je šikmá příčka volantu, zaplatím a jedu. Soused dal celoroční gumy, moc nejezdí a má pokoj. Já jsem už v důchodu a najezdím asi 7 tisíc. Loni na jaře jsem byl líný nechat přehodit kola, nechal jsem tam tedy zimní s tím, že je dojedu přes léto a na zimu nechám dát nové zimní gumy. Dokonce jsem se zimními jel do Itálie na dovolenou, na dálnici (bylo teplo) tedy bylo cítit, že to není úplně ono, auto se malinko jakoby vlnilo při rychlostech kolem 130. Při návratu jsem si myslel, že gumy budou sjeté, ale nebyly. Takže jsem jezdil dál a dokonce je mám stále ještě na kolech a vzorek je kolem 4 cm. Zima žádná, silnice suché. Celoroční gumy jsem ještě na autě neměl, takže o nich uvažuji. Děkuji za odpovědi.